«Моїй мамі (не ходить), 78 років, перестали нараховувати пенсію на карту «ПриватБанку». У банку кажуть, що не перерахував Пенсійний фонд. Поїздку до сервісного центру мама вже не витримає. Чи достатньо буде оформити нотаріальну довіреність на мене на отримання коштів?» – запитала мешканка Одеської області.
Фахівці Пенсійного фонду відповіли, що ПФУ припиняють нарахування пенсії на банківський рахунок, якщо, зокрема, банківську картку отримували понад рік тому за довіреністю.
У такому разі після повідомлення банку нараховують пенсію на поштове відділення.
Вирішити проблему можна і за допомогою виїзного прийому. Потрібно від мами до Пенсійного фонду надати заяву про організацію виїзного прийому за місцем проживання та про надання заяви чи перерахування пенсії на банківську установу або про те, щоб працівники Укрпошти доставляли пенсію додому.
Детальну консультацію з цього питання вам нададуть у контакт-центрі ПФУ за телефонами: 0800-503-753 (безкоштовно), (044)281-08-70, (044)281-08-71 (згідно з тарифами вашого оператора мобільного оператора).
Графік роботи з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00, у суботу – з 8:00 до 14:00.
Нагадаємо, раніше ми розповідали, на скільки збільшилися пенсії по інвалідності після індексації.
Автомобільні експерти розсекретили хитрий прийом багатьох водіїв. І тепер ви теж знатимете, для чого в…
У неділю, 28 квітня, очікується потепління, відповідно стане помітнішою різниця між нічними та денними температурами.…
Протягом останніх 24 годин спалахи на сонці тривають. У неділю жителі Землі відчують на собі…
Духовка – один із найскладніших у догляді приладів. Засохлі забруднення важко видалити, а жирні плями…
ПриватБанк оголосив про нову акцію, у якій можуть брати участь усі клієнти, що володіють картками…
Вчені з'ясували, що витративши всього 30 хвилин на тиждень, можна принести користь своєму психічному здоров'ю.…