«Моїй мамі (не ходить), 78 років, перестали нараховувати пенсію на карту «ПриватБанку». У банку кажуть, що не перерахував Пенсійний фонд. Поїздку до сервісного центру мама вже не витримає. Чи достатньо буде оформити нотаріальну довіреність на мене на отримання коштів?» – запитала мешканка Одеської області.
Фахівці Пенсійного фонду відповіли, що ПФУ припиняють нарахування пенсії на банківський рахунок, якщо, зокрема, банківську картку отримували понад рік тому за довіреністю.
У такому разі після повідомлення банку нараховують пенсію на поштове відділення.
Вирішити проблему можна і за допомогою виїзного прийому. Потрібно від мами до Пенсійного фонду надати заяву про організацію виїзного прийому за місцем проживання та про надання заяви чи перерахування пенсії на банківську установу або про те, щоб працівники Укрпошти доставляли пенсію додому.
Детальну консультацію з цього питання вам нададуть у контакт-центрі ПФУ за телефонами: 0800-503-753 (безкоштовно), (044)281-08-70, (044)281-08-71 (згідно з тарифами вашого оператора мобільного оператора).
Графік роботи з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00, у суботу – з 8:00 до 14:00.
Нагадаємо, раніше ми розповідали, на скільки збільшилися пенсії по інвалідності після індексації.
Міжнародна організація надасть грошову допомогу деяким пенсіонерам. Виплати "приплюсують" до пенсій.
Стартувала реєстрація на отримання нових виплат для українців.
Кожна домашня рослина не лише прикрашає інтер'єр, але й приносить радість своєму господареві.
Котлети — це класична страва, яка є важливою частиною української кухні. Це ситна, смачна та…
Щоб вибрати ідеальний диван, важливо враховувати безліч факторів – від розмірів та форми до матеріалів…
Українців можуть позбавити небажаних дзвінків. Новий законопроєкт передбачає можливість ідентифікації абонентів, які порушують ваш спокій.…