«Мамі 89 років, вона не ходить, перестали приходити пенсійні виплати на картку ПриватБанку. У банку кажуть, що гроші не переказав Пенсійний фонд, але боюся, що поїздку до ПФУ мама просто не подужає. Чи можна оформити нотаріальну довіреність на мене для отримання грошей?» – запитала українка.
У Пенсійному фонді відповіли, що органи ПФУ припиняють нарахування пенсії на банківський рахунок у тому випадку, якщо, зокрема, банківська картка виходила понад рік тому за довіреністю. У такому разі після повідомлення банку нараховують пенсію на поштове відділення.
Як варіант, можна від мами до Пенсійного фонду надати заяву про організацію виїзного прийому за місцем проживання та надання заяви або про перерахування пенсії на банківську установу, або про те, щоб працівники Укрпошти доставляли пенсію додому.
Більш детальну консультацію з цього питання вам можуть надати у контакт-центрі ПФУ за телефонами: 0 800 503 753 (безкоштовно), 044-281-08-70, 044-281-08-71 (згідно з тарифами вашого оператора мобільного зв’язку).
Графік роботи: з понеділка до п’ятниці з 8:00 до 20:00, у суботу – з 8:00 до 14:00.
Нагадаємо, раніше ми розповідали, кому додадуть до пенсії 25% від прожиткового мінімуму.