Про це йдеться у повідомленні прес-служби Мінсоцполітики.
Що необхідно для оформлення субсидії за новими правилами?
Для отримання субсидії вперше потрібно подати заяву та декларацію за встановленими формами одним із наступних способів:
- у ЦНАП або уповноваженим особам виконавчих органів територіальних громад;
- з 1 грудня — також у сервісний центр Пенсійного фонду або через веб-портал, або мобільний додаток Пенсійного фонду;
- в електронній формі через Портал «Дія».
У Мінсоцполітики повідомили, що через війну міністерство ввело розгляд питання про призначення житлової субсидії на наступний період (з травня 2022 року по квітень 2023 року включно) домогосподарствам, які отримували її в 2012 році. У прес-службі також додали, що Пенсійний фонд вже успішно забезпечив виплату субсидій протягом осені 2022 року в рамках першого етапу передачі функцій їх надання від органів соціального захисту населення. Пенсійним фондом України розпочато другий етап — прийом громадян та розгляд звернень громадян із зазначених питань.
«З січня 2023 року призначення, нарахування та виплату житлових субсидій та пільг здійснюватимуть органи Пенсійного фонду України», – зазначають у Мінсоцполітики.
Нагадаємо, раніше ми розповідали, як перевірити призначення та суму житлової субсидії.