До «Нафтогазу» із запитанням звернулася клієнтка:“Скажіть, будь ласка, чому немає показань газового лічильника у квитанції?”.
Відповідь підготували у прес-службі «Нафтогазу» у Facebook.
У «Нафтогазі» пояснили, що згідно з пунктом 1 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем №2494 від 30.09.2020 визначення фактичного обсягу споживання (розподілу) природного газу по об’єкту побутового споживача здійснюється на межі балансової приналежності між оператором ГРМ та побутовим споживачем на підставі даних лічильника газу з урахуванням вимог цього Кодексу та договору.
“Оператори ГРМ приймають показники та формують обсяги. До нашої компанії надходить лише обсяг, представлений Вашим оператором ГРМ і саме тому у квитанціях нашої компанії показання не відображаються”, – йдеться у відповіді.
Тобто, якщо у вас з’явилася така ж проблема – відсутні свідчення лічильника або вони невірні – слід звертатися не до «Нафтогазу», а до облгазу, якому ці показання передаєте.
Нагадаємо, раніше ми розповідали, хто зможе передавати показання лічильника безпосередньо в “Нафтогаз”.