Четвер, 11 Серпня, 2022
ГоловнаНовиниПро що слід знати власникам «електронної трудової книжки»

Про що слід знати власникам «електронної трудової книжки»

Этот материал также доступен на русском языке
Пенсійний фонд попередив, що інформація про працевлаштування може не відображатись у реєстрі застрахованих осіб. Що робити?

Інформація про застрахованих осіб може не відображатися на вебпорталі електронних послуг, якщо страхувальник не подав звіт про суми нарахованої зарплати особи та суми сплаченого страхового внеску.

Про це повідомили в Пенсійному фонді України.

«Інформація про працевлаштування працівника може бути відсутня в реєстрі застрахованих осіб у разі, якщо страхувальником не було подано у складі звітних відомостей додаток 5 до звіту «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску», – йдеться в повідомленні.

Для відображення відповідної інформації в розділі «Електронна трудова книжка» необхідно звернутись до страхувальника, а він у свою чергу має подати потрібні звітні дані.

Нагадаємо, що правила подання відомостей про трудову діяльність в електронній формі оновили.

Нове на сайті