Про це повідомляє пресс-служба “Нафтогазу”.
“ГК “Нафтогаз України” щиро дякує всім, хто платить за спожитий обсяг – це дозволяє нам працювати і підтримувати країну в цей непростий час. Наразі дуже важливо підтримувати економіку та інфраструктуру країни. Жодних штрафів, тим більше відключення наших клієнтів ми не допустимо. Кожен сплачений рахунок – це ще один крок до перемоги!”, – зазначили у “Нафтогазі”.
При цьому в компанії нагадали, як отримати рахунок за спожитий газ:
- В особистому кабінеті на my.gas.ua
- У чаті GASUA у Viber або Telegram
- На електронну пошту (e-mail)
- Укрпоштою після 20 числа поточного місяця тільки в тих регіонах, де відсутні активні бойові дії.
А ось заплатити за газ можна:
- Онлайн:
В особистому кабінеті на my.gas.ua
У чаті GASUA у Viber та Telegram
- Через сайти та мобільні додатки банків
За допомогою платіжних систем (Portmone, LiqPay, EasyPay, iPay)
- Оффлайн:
Через платіжні термінали самообслуговування
Крім того, у “Нафтогазі” нагадали, що формують платіжки щомісяця 10-12 числа. Сума до оплати розраховується на основі даних про спожитий газ, які передає ваш оператор ГРМ (облгаз)
“Платіть за газ в особистому кабінеті на my.gas.ua або в чаті GASUA до 15 числа та отримуйте знижку 1% (ви зможете її використовувати при наступному платежі)”, – йдеться у повідомленні.
Якщо є питання, можна дзвонити до контакт-центру:
- +38 066 300 28 88
- +38 098 300 28 88
- +38 093 300 28 88