П’ятниця, 20 Травня, 2022
ГоловнаНовиниЩо робити, якщо повітряна тривога застала вас у магазині?

Що робити, якщо повітряна тривога застала вас у магазині?

Этот материал также доступен на русском языке
Якщо на вулиці пролунала повітряна тривога, а ви знаходитесь у магазині чи супермаркеті, виганяти покупців із торгової точки адміністрація та персонал магазину не мають права.

У свою чергу, співробітники мають:

  • повідомити відвідувачів про повітряну тривогу за допомогою системи оповіщення (гучномовець, сирена, сигналізація, акустична система);
  • поінформувати всіх відвідувачів про найближчий притулок (укриття). Це також може бути паркінг або підвал. На найближче укриття повинні орієнтувати вказівники на стіні або на підлозі з направленням у притулок;
  • якщо в магазині немає притулку (укриття), адміністрація має визначити найбезпечніше місце у приміщенні, куди під час тривоги йдуть персонал та відвідувачі.

Нове на сайті