Фахівці розповіли автовласникам про оптимальний «ступінь прогріву» двигуна.
- По-перше, якщо запустити і відразу після запуску розпочати поїздку, серйозних проблем із двигуном не виникне. Мінімальні теплові проміжки забезпечують нормальну роботу холодного агрегату. Єдина проблема – це товщина олійної плівки, яка буде на поверхнях тертя.
- Як правило, на холодному двигуні цієї «плівки» не вистачає, тому згодом пристрій, який так працює, зношується швидше. Ось чому рекомендується дати двигуну трохи попрацювати на неодруженому ходу, а потім почати поїздку.
Але як визначити оптимальну температуру антифризу, олії та самого двигуна?
- Найкраще орієнтуватися на обороти двигуна, тому що всі сучасні автомобілі оснащені режимом підігріву, що допомагає антифризу швидше досягти робочих температур. Електронний блок управління спочатку трохи збільшує швидкість, а потім знижує її, коли рідина, що охолоджує, вже нагріта.
- Для більшості моделей фахівці рекомендують орієнтуватися на тахометр, а коли обороти двигуна впадуть нижче 1000, майте на увазі, що нагрівання охолоджуючої рідини вже становить близько +30 градусів, а це означає, що масло вже почало нагріватися і достатня густота масла плівки на частинах двигуна, що труться. . Тоді ви можете почати свою поїздку, не турбуючись про двигун.
Читайте також: