Домашня енциклопедія

Оплата мобільного по-новому: що потрібно знати

Якщо ви поповнюєте рахунок свого телефону

При поповненні рахунку на вказаний телефонний номер має прийти одноразовий пароль, який треба буде ввести в терміналі. Тільки після того як ви введете правильний пароль, буде дозволено внести купюри. Пароль може надходити у вигляді СMС-повідомлень, у месенджері або за допомогою телефонного дзвінка.

Якщо платите за когось

Деякі люди поповнюють рахунки за мобільний зв’язок на прохання сусідів, родичів, які з різних причин дійти до терміналу не можуть. Як бути тепер? Чи можна, як і раніше, допомагати тим, хто допомоги потребує? Можна, але механізм реалізації наміченого тепер складніший і витратити на поповнення рахунку доведеться більше часу.

Так, якщо у «Київстарі» ви поповнюєте рахунок іншої людини, потрібно:

  • ввести номер телефону абонента, на користь якого здійснюється платіж;
  • при запиті ідентифікації ввести свій номер телефону, тобто номер платника;
  • на нього надійде дзвінок. Потім потрібно в терміналі ввести останні чотири цифри номера, з якого надійшов дзвінок. Код авторизації може також надходити у вигляді текстового повідомлення. Якщо введено правильний код, поповнення рахунку дозволять, якщо неправильний – з’явиться напис, що прийде новий код;
  • якщо все гаразд, треба внести суму, на яку поповнюється перший телефонний номер (рахунок абонента).

Аналогічно треба діяти і у разі поповнення рахунку інших операторів мобільного зв’язку.

***

PS. Нововведення суттєво ускладнило просту і звичну операцію для багатьох людей. Якщо людина не дуже добре бачить, розглянути цифри в номері телефону, та ще й відрахувати і ввести чотири останні, не так-то просто. Ще складніше з СМС. Там шрифт дуже дрібний. Абоненти часто помиляються, тому затримуються біля терміналу довго. Але й система далеко не завжди одразу надсилає код авторизації. Іноді на це йде кілька хвилин.

Якщо людина платить за кількох користувачів мобільного зв’язку, їй потрібно резервувати ще більший проміжок часу. З власного досвіду скажу: поповнити п’ять рахунків різних абонентів трьох мобільних операторів вдалося за 15 хвилин. Це при тому, що система не зависла, що, на жаль, трапляється досить часто. Раніше на таку процедуру у мене йшло менше п’яти хвилин. Як кажуть у рекламі, відчуйте різницю.

Світлана Комісаренко

Новое на сайте

  • Новини

Магнітні бурі на неділю, 17 серпня – прогноз та вплив на здоров’я

Геомагнітні коливання здатні впливати на самопочуття, особливо в метеозалежних людей. Експерти розповіли, чого очікувати 17…

16/08/2025 21:56
  • Новини

Власникам житла терміново потрібно зробити один документ: кого це стосується

Юристи попереджають: власникам житла варто терміново перевірити документи, аби не стати жертвами шахрайства та уникнути…

16/08/2025 21:10
  • Новини

Частині споживачів дозволили платити за електроенергію вдвічі менше: хто зможе зекономити

Частина українців може зменшити платіжки за електроенергію вдвічі. Для цього потрібно виконати одну обов'язкову умову.

16/08/2025 20:18
  • Новини

Пенсіонерів штрафують у транспорті: за що доведеться заплатити

Проїзд у багатьох видах громадського транспорту для українців є безкоштовним, але є ще одна умова,…

16/08/2025 19:18
  • Новини

Виноград без кісточок: коли це ознака проблеми, а коли – перевага

Популярні сорти винограду нерідко дивують відсутністю кісточок. Чому так відбувається, розповів експерт.

16/08/2025 17:56
  • Новини

Консервовані помідори на зиму: особливий рецепт із Одеської області

Хрусткі та ароматні – саме такими виходять мариновані томати за рецептом Зої Яновської з Любашівки.…

16/08/2025 16:46