Домашня енциклопедія

Оплата мобільного по-новому: що потрібно знати

Якщо ви поповнюєте рахунок свого телефону

При поповненні рахунку на вказаний телефонний номер має прийти одноразовий пароль, який треба буде ввести в терміналі. Тільки після того як ви введете правильний пароль, буде дозволено внести купюри. Пароль може надходити у вигляді СMС-повідомлень, у месенджері або за допомогою телефонного дзвінка.

Якщо платите за когось

Деякі люди поповнюють рахунки за мобільний зв’язок на прохання сусідів, родичів, які з різних причин дійти до терміналу не можуть. Як бути тепер? Чи можна, як і раніше, допомагати тим, хто допомоги потребує? Можна, але механізм реалізації наміченого тепер складніший і витратити на поповнення рахунку доведеться більше часу.

Так, якщо у «Київстарі» ви поповнюєте рахунок іншої людини, потрібно:

  • ввести номер телефону абонента, на користь якого здійснюється платіж;
  • при запиті ідентифікації ввести свій номер телефону, тобто номер платника;
  • на нього надійде дзвінок. Потім потрібно в терміналі ввести останні чотири цифри номера, з якого надійшов дзвінок. Код авторизації може також надходити у вигляді текстового повідомлення. Якщо введено правильний код, поповнення рахунку дозволять, якщо неправильний – з’явиться напис, що прийде новий код;
  • якщо все гаразд, треба внести суму, на яку поповнюється перший телефонний номер (рахунок абонента).

Аналогічно треба діяти і у разі поповнення рахунку інших операторів мобільного зв’язку.

***

PS. Нововведення суттєво ускладнило просту і звичну операцію для багатьох людей. Якщо людина не дуже добре бачить, розглянути цифри в номері телефону, та ще й відрахувати і ввести чотири останні, не так-то просто. Ще складніше з СМС. Там шрифт дуже дрібний. Абоненти часто помиляються, тому затримуються біля терміналу довго. Але й система далеко не завжди одразу надсилає код авторизації. Іноді на це йде кілька хвилин.

Якщо людина платить за кількох користувачів мобільного зв’язку, їй потрібно резервувати ще більший проміжок часу. З власного досвіду скажу: поповнити п’ять рахунків різних абонентів трьох мобільних операторів вдалося за 15 хвилин. Це при тому, що система не зависла, що, на жаль, трапляється досить часто. Раніше на таку процедуру у мене йшло менше п’яти хвилин. Як кажуть у рекламі, відчуйте різницю.

Світлана Комісаренко

Новое на сайте

  • Новини

В Україні хочуть підняти прожитковий мінімум майже на 5000 гривень: коли чекати змін

У Верховній Раді України пропонують збільшити прожитковий мінімум і мінімальну заробітну плату. Що треба знати.

02/10/2025 12:16
  • Новини

У жовтні діятимуть пільгові тарифи на електроенергію: кому дозволили платити менше

Частина українців у жовтні зможуть зекономити на електроенергії. Кому дозволили платити менше.

02/10/2025 11:40
  • Новини

Кому з пенсіонерів не треба проходити ідентифікацію: у Пенсійному фонді зробили уточнення

Щоб отримувати пенсію у 2025 році, пенсіонери повинні пройти щорічну ідентифікацію. Кого це стосується та…

02/10/2025 10:26
  • Новини

Сир залишатиметься свіжим втричі довше: простий дієвий метод зберігання

Сир часто вкривається пліснявою вже за кілька днів після покупки? Є один перевірений лайфхак, який…

02/10/2025 08:30
  • Новини

Чи справді українською більше ніхто в світі не розмовляє: статистика вражає

Українська мова давно вийшла за межі України. Вона звучить у різних куточках світу — від…

02/10/2025 06:33
  • Новини

ПФУ вимагає від жительки Миколаївщини повернути 17000 гривень субсидії: що вирішив суд

У Миколаївській області суд зобов’язав жінку повернути 16862 гривні надміру виплаченої субсидії.

02/10/2025 05:33