Домашня енциклопедія

Оплата мобільного по-новому: що потрібно знати

Якщо ви поповнюєте рахунок свого телефону

При поповненні рахунку на вказаний телефонний номер має прийти одноразовий пароль, який треба буде ввести в терміналі. Тільки після того як ви введете правильний пароль, буде дозволено внести купюри. Пароль може надходити у вигляді СMС-повідомлень, у месенджері або за допомогою телефонного дзвінка.

Якщо платите за когось

Деякі люди поповнюють рахунки за мобільний зв’язок на прохання сусідів, родичів, які з різних причин дійти до терміналу не можуть. Як бути тепер? Чи можна, як і раніше, допомагати тим, хто допомоги потребує? Можна, але механізм реалізації наміченого тепер складніший і витратити на поповнення рахунку доведеться більше часу.

Так, якщо у «Київстарі» ви поповнюєте рахунок іншої людини, потрібно:

  • ввести номер телефону абонента, на користь якого здійснюється платіж;
  • при запиті ідентифікації ввести свій номер телефону, тобто номер платника;
  • на нього надійде дзвінок. Потім потрібно в терміналі ввести останні чотири цифри номера, з якого надійшов дзвінок. Код авторизації може також надходити у вигляді текстового повідомлення. Якщо введено правильний код, поповнення рахунку дозволять, якщо неправильний – з’явиться напис, що прийде новий код;
  • якщо все гаразд, треба внести суму, на яку поповнюється перший телефонний номер (рахунок абонента).

Аналогічно треба діяти і у разі поповнення рахунку інших операторів мобільного зв’язку.

***

PS. Нововведення суттєво ускладнило просту і звичну операцію для багатьох людей. Якщо людина не дуже добре бачить, розглянути цифри в номері телефону, та ще й відрахувати і ввести чотири останні, не так-то просто. Ще складніше з СМС. Там шрифт дуже дрібний. Абоненти часто помиляються, тому затримуються біля терміналу довго. Але й система далеко не завжди одразу надсилає код авторизації. Іноді на це йде кілька хвилин.

Якщо людина платить за кількох користувачів мобільного зв’язку, їй потрібно резервувати ще більший проміжок часу. З власного досвіду скажу: поповнити п’ять рахунків різних абонентів трьох мобільних операторів вдалося за 15 хвилин. Це при тому, що система не зависла, що, на жаль, трапляється досить часто. Раніше на таку процедуру у мене йшло менше п’яти хвилин. Як кажуть у рекламі, відчуйте різницю.

Світлана Комісаренко

Метки: нововведения оплата счет

Новое на сайте

  • Новини

Стартує прийом заявок на отримання новорічних подарунків поштою для дітей

Фінансовий ліміт на один подарунок становить 1500 грн. Фото листів будуть публікуватися на сторінці фонду…

22/11/2024 10:53
  • Статті

Ефективне використання перев’язувальних матеріалів та бинтів

Використання перев'язувальних матеріалів, бинтів та ранозагоювальних засобів є важливою частиною медичної практики та першої допомоги.…

22/11/2024 10:25
  • Новини

Про це знають не всі: які пільги та доплати належать дітям війни в Україні

Деякі українці, які постраждали через війну, можуть розраховувати на певні пільги від держави.

22/11/2024 09:46
  • Новини

Є 10 днів: кому із пенсіонерів потрібно надати персональні дані, інакше виплат не буде

Пенсіонери мають низку обов’язків перед Пенсійним фондом України. Невчасне інформування про зміни у вашому житті…

22/11/2024 08:56
  • Новини

У наслідок ворожої атаки на Суми є загиблі і поранені – воєнне зведення 22 листопада

На місці події працюють екстрені служби, які надають всю необхідну допомогу постраждалим. Також тривають аварійно-рятувальні…

22/11/2024 08:25
  • Новини

Оголошено про нову грошову допомогу: встигніть подати заяву

Розмір допомоги сягає 5000 гривень на кожного члена родини.

22/11/2024 07:36