Домашня енциклопедія

Оплата мобільного по-новому: що потрібно знати

Якщо ви поповнюєте рахунок свого телефону

При поповненні рахунку на вказаний телефонний номер має прийти одноразовий пароль, який треба буде ввести в терміналі. Тільки після того як ви введете правильний пароль, буде дозволено внести купюри. Пароль може надходити у вигляді СMС-повідомлень, у месенджері або за допомогою телефонного дзвінка.

Якщо платите за когось

Деякі люди поповнюють рахунки за мобільний зв’язок на прохання сусідів, родичів, які з різних причин дійти до терміналу не можуть. Як бути тепер? Чи можна, як і раніше, допомагати тим, хто допомоги потребує? Можна, але механізм реалізації наміченого тепер складніший і витратити на поповнення рахунку доведеться більше часу.

Так, якщо у «Київстарі» ви поповнюєте рахунок іншої людини, потрібно:

  • ввести номер телефону абонента, на користь якого здійснюється платіж;
  • при запиті ідентифікації ввести свій номер телефону, тобто номер платника;
  • на нього надійде дзвінок. Потім потрібно в терміналі ввести останні чотири цифри номера, з якого надійшов дзвінок. Код авторизації може також надходити у вигляді текстового повідомлення. Якщо введено правильний код, поповнення рахунку дозволять, якщо неправильний – з’явиться напис, що прийде новий код;
  • якщо все гаразд, треба внести суму, на яку поповнюється перший телефонний номер (рахунок абонента).

Аналогічно треба діяти і у разі поповнення рахунку інших операторів мобільного зв’язку.

***

PS. Нововведення суттєво ускладнило просту і звичну операцію для багатьох людей. Якщо людина не дуже добре бачить, розглянути цифри в номері телефону, та ще й відрахувати і ввести чотири останні, не так-то просто. Ще складніше з СМС. Там шрифт дуже дрібний. Абоненти часто помиляються, тому затримуються біля терміналу довго. Але й система далеко не завжди одразу надсилає код авторизації. Іноді на це йде кілька хвилин.

Якщо людина платить за кількох користувачів мобільного зв’язку, їй потрібно резервувати ще більший проміжок часу. З власного досвіду скажу: поповнити п’ять рахунків різних абонентів трьох мобільних операторів вдалося за 15 хвилин. Це при тому, що система не зависла, що, на жаль, трапляється досить часто. Раніше на таку процедуру у мене йшло менше п’яти хвилин. Як кажуть у рекламі, відчуйте різницю.

Світлана Комісаренко

Метки: нововведения оплата счет

Новое на сайте

  • Новини

Коли краще поливати город – вранці чи ввечері: головна помилка овочівників

Літня спека - серйозне випробування для саду та городу. Важливо не просто поливати рослини, але…

01/07/2025 18:24
  • Статті

Як скористатися новим сервісом ПФУ «Моя ідентифікація» для перевірки статусу ідентифікації пенсіонерів

В особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг ПФУ з’явився новий сервіс – «Моя ідентифікація».

01/07/2025 17:55
  • Статті

Комунальні знижки для військових та ветеранів: хто має право та як оформити

Держава компенсує до 100% комунальних витрат захисникам, ветеранам та сім'ям загиблих. Розповідаємо, хто має право…

01/07/2025 16:56
  • Новини

Аномальна спека в Україні: синоптики зробили неочікуваний прогноз на липень

Якою буде погода в липні в Україні. Чи підійметься стовпчик термометра до рекордних температур? Відома…

01/07/2025 16:15
  • Новини

Як боротися зі слимаками на ділянці: найкращі народні методи

Слимаки та равлики здатні знищити врожай за лічені дні. Та з ними можна боротися без…

01/07/2025 15:40
  • Новини

Той самий смак дитинства: готуємо шоколадне масло своїми руками

Колись це був справжній делікатес — солодке шоколадне масло. Знайти його часто було складно. Але…

01/07/2025 15:10