Якщо ви поповнюєте рахунок свого телефону
При поповненні рахунку на вказаний телефонний номер має прийти одноразовий пароль, який треба буде ввести в терміналі. Тільки після того як ви введете правильний пароль, буде дозволено внести купюри. Пароль може надходити у вигляді СMС-повідомлень, у месенджері або за допомогою телефонного дзвінка.
Якщо платите за когось
Деякі люди поповнюють рахунки за мобільний зв’язок на прохання сусідів, родичів, які з різних причин дійти до терміналу не можуть. Як бути тепер? Чи можна, як і раніше, допомагати тим, хто допомоги потребує? Можна, але механізм реалізації наміченого тепер складніший і витратити на поповнення рахунку доведеться більше часу.
Так, якщо у «Київстарі» ви поповнюєте рахунок іншої людини, потрібно:
- ввести номер телефону абонента, на користь якого здійснюється платіж;
- при запиті ідентифікації ввести свій номер телефону, тобто номер платника;
- на нього надійде дзвінок. Потім потрібно в терміналі ввести останні чотири цифри номера, з якого надійшов дзвінок. Код авторизації може також надходити у вигляді текстового повідомлення. Якщо введено правильний код, поповнення рахунку дозволять, якщо неправильний – з’явиться напис, що прийде новий код;
- якщо все гаразд, треба внести суму, на яку поповнюється перший телефонний номер (рахунок абонента).
Аналогічно треба діяти і у разі поповнення рахунку інших операторів мобільного зв’язку.
***
PS. Нововведення суттєво ускладнило просту і звичну операцію для багатьох людей. Якщо людина не дуже добре бачить, розглянути цифри в номері телефону, та ще й відрахувати і ввести чотири останні, не так-то просто. Ще складніше з СМС. Там шрифт дуже дрібний. Абоненти часто помиляються, тому затримуються біля терміналу довго. Але й система далеко не завжди одразу надсилає код авторизації. Іноді на це йде кілька хвилин.
Якщо людина платить за кількох користувачів мобільного зв’язку, їй потрібно резервувати ще більший проміжок часу. З власного досвіду скажу: поповнити п’ять рахунків різних абонентів трьох мобільних операторів вдалося за 15 хвилин. Це при тому, що система не зависла, що, на жаль, трапляється досить часто. Раніше на таку процедуру у мене йшло менше п’яти хвилин. Як кажуть у рекламі, відчуйте різницю.
Світлана Комісаренко