Ключові тези:
- Клієнти ПриватБанку стикаються з випадками, коли банкомат списує гроші, але не видає готівку.
- Банк проводить перевірку і повертає кошти після інкасації — це може тривати до 30 днів.
- Якщо картка іншого банку, чекати доведеться довше — від 45 до 120 днів.
При знятті готівки в банкоматах ПриватБанку користувачі іноді стикаються з технічними збоями — гроші списуються з рахунку, але пристрій їх не видає.
Розповідаємо, що робити в такій ситуації, посилаючись на портал «Мінфін», де клієнти часто залишають відгуки про банки.
Раніше ми повідомляли, як отримати свої гроші, якщо банк збанкрутував.
Чому банкомат “з’їв” гроші
На платформі “Мінфін” регулярно з’являються історії про збої в роботі банкоматів ПриватБанку. Клієнти розповідають, що під час операції гроші не з’являються, але сума при цьому списується. Такі інциденти вимагають окремої процедури розгляду та повернення коштів.
Одна з користувачок описала випадок, коли банкомат не видав готівку з картки Payoneer, проте списав всю суму. Вона зазначила, що не змогла отримати допомогу від банку, оскільки не є його клієнткою.
Як повернути кошти при збої у роботі банкомата
У ПриватБанку пояснюють, що у випадку невидачі грошей банкоматами проводиться технічна перевірка, під час якої з’ясовують, чи залишились у пристрої зайві кошти. Інкасацію здійснюють щонайменше раз на тиждень.
Повернення коштів може тривати до двох тижнів, а у складних випадках — до 30 днів. Якщо ж інцидент стався з карткою іншої фінустанови, процес може затягнутися на 45–120 днів.
Щоб прискорити процедуру, варто звернутися до відділення банку із заявою, додавши:
- паспорт власника картки;
- чек або квитанцію (за наявності);
- адресу та номер банкомата, де стався збій.
Читайте також:









