Ключові тези:
Раніше ми розповідали, чому банк може списати гроші з картки
На редакційну пошту надійшов лист від Віти Мельник, яка є опікункою свого внука. Читачка каже, що у жовтні не отримала матеріальну допомогу на дитину, хоча раніше такі виплати здійснювалися регулярно. Вона зверталася до ПФУ. Звідти на її електронну пошту надійшла коротка відповідь про відмову у нарахуванні грошей без роз’яснення причин.
Пані Віта перепитує, що їй робити? Адже необхідні дані через портал «Дія» вона оновила, а особисто відвідати орган ПФУ через перебування за кордоном не в змозі.
З вашого листа випливає, що нині ви перебуваєте за кордоном. Тож особисто відвідати орган ПФУ не в змозі. Водночас ваше право – наполягати на отриманні від ПФУ письмової офіційної відповіді зі чіткою аргументацією причин відмови у виплаті допомоги. Така відповідь має бути підписана уповноваженою особою ПФУ зі скріпленою печаткою або завірена кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Якщо ви й досі не отримали від ПФУ офіційного листа з роз’ясненнями по суті вашого питання, радимо вам надіслати таке звернення повторно.
Перед тим, як надіслати повторний лист, треба ретельно перевірити правильність електронної адреси, аби звернення обов’язково було надіслано необхідному адресату ( у даному випадку – ПФУ).
За умови неотримання відповіді від регіонального управління ПФУ на ваше повторне звернення або, якщо, на вашу думку, відповідь від ПФУ буде не чіткою та не аргументованою, можна звертатися зі скаргою на дії працівників фонду у вищі інстанції. Зокрема, зателефонувати (якщо є можливість) на «гарячу лінію» або до контакт-центру ПФУ. За потреби, також можна письмово або електронною поштою звернутися зі скаргою до Центрального апарату ПФУ або до Міністерства соціальної політики України.
У своєму зверненні чітко опишіть обставини, що склалися. А саме факти:
Для щонайшвидшого вирішення вашого питання радимо використовувати електронні сервіси ПФУ та «Дія». Для цього необхідно:
Ураховуючи факт вашого перебування за межами України, офіційний лист до ПФУ можна спробувати оформити через дипломатичні установи. Це можна зробити шляхом звернення до консульства чи посольства України у країні вашого перебування. У службовців цих установ є можливість надати вам необхідну консультацію по суті питання та допомогти з офіційним оформленням звернення до державних органів України. Приміром, засвідчити документи або навіть зробити офіційний запит до ПФУ від дипломатичної установи з приводу вашого питання.
Але на даному етапі головне — це домогтися від Пенсійного фонду України офіційної відповіді зі чітким поясненням щодо відмови продовження виплати грошової допомоги на дитину. І залежно від того, якою вона буде, вже можна робити якісь висновки та мати юридичну основу щодо оскарження дій працівників ПФУ в судовому порядку або доопрацювання визначеного переліку документів для продовження вам виплат як опікуну.
Вас також можуть зацікавити новини:
Сучасна картка чіпа - це не просто пластиковий носій даних. Вона поєднує функції ідентифікації, безпеки…
Більшість людей використовує майже вдвічі більше прального порошку, ніж потрібно. Це призводить не тільки до…
Магнітні збурення формуються через активність Сонця. Викиди корональної маси та посилені потоки сонячного вітру здатні…
Від мінусових ночей до майже весняного тепла. Чим здивує понеділок?
Як підготувати грядки зараз, щоб навесні зібрати рекордну кількість моркви. Дві техніки підзимового посіву, які…
Кулінарний хіт у будь-яку пору року. Ось як приготувати смачну і корисну страву з інгредієнтів,…