Куди скаржитися, якщо відмовили у субсидії?
Якщо вам відмовили у субсидії на оплату комуналки, ви можете оскаржити це рішення, але перед цим:
-
Уважно прочитайте листа або повідомлення про відмову. Часто причиною може бути помилка у документах або заборгованість за комунальними платежами.
-
Якщо причина відмови – помилка в документах, виправте її та подайте заяву повторно. Якщо у вас є заборгованість, спробуйте її погасити або укласти договір про розстрочку з постачальником послуг.
Якщо ви вважаєте, що відмова необґрунтована, складіть письмову скаргу. У ній вкажіть:
Прізвище, ім’я, по-батькові, адресу проживання.
- Відділення Пенсійного фонду (ПФУ), який ухвалив рішення про відмову.
- Причину вашої незгоди з відмовою.
- Додайте копії документів, що підтверджують вашу правоту.
Надішліть скаргу до головного управління ПФУ вашої області або безпосередньо до центрального апарату в Києві. Телефони та адреси можна дізнатися на «гарячій лінії» ПФУ: 0800-503-753 (всі дзвінки безкоштовні).
Якщо з’ясувалося, що вам законно відмовили у субсидії, ви можете звернутися:
- до міськради: напишіть заяву на матеріальну допомогу і додайте документи, що підтверджують складне становище (наприклад, медичні документи);
- до органів соцзахисту із заявою про надання допомоги.
Вас також можуть зацікавити новини: