У Харкові будують підземні школи
Місто пристосовується до сучасних реалій та не витрачає час даремно. Харків — одне з перших міст в Україні, де розпочалося будівництво підземних шкіл. Перша така школа була збудована у місті у 2024 році. Докладніше про це можна прочитати на інформаційному порталі Харківські Вісті. У цій школі може навчатися близько 900 дітей, а робота збудована у дві зміни. На сьогодні у Харкові зводиться ще шість підземних шкіл. За словами мера Ігоря Терехова, частина їх уже майже готова і буде добудована навесні, а дехто з них почне відвідувати з вересня нового навчального року.
У місті працюють не лише підземні школи. Для навчання дітей також усім необхідним обладнано деякі станції метро та бомбосховища.
У місті розроблено план мобільності
Нещодавно, як розповіли у Департаменті будівництва та дорожнього господарства, у Харкові було розроблено План сталої мобільності міста. Мета такого планування — забезпечити безпечне та зручне пересування пішоходів, водіїв та громадського транспорту.
До 2050 року, згідно з Планом, у місті планується:
- оновити та модернізувати наземний громадський транспорт. Одне із запропонованих нововведень — оснастити громадський транспорт системою, яка інформуватиме пасажирів про надзвичайні ситуації;
- поліпшити вуличне освітлення;
- облаштувати укриття біля зупинок громадського транспорту;
- розвинути метрополітен. План передбачає будівництво нових станцій під назвою “Аеропорт”, “Одеська”, “Роганська”.
Мер Харкова розповів, що План сталої мобільності міста було розроблено за участю іноземних партнерів.
Представлено Концепцію велосипедного руху
У середині січня поточного року у Харкові було також представлено Концепцію велоруху та облаштування велоінфраструктури.
Згідно з концепцією, у місті планується облаштувати близько 757 км нових велосипедних маршрутів. За словами розробників, головна мета ініціативи у тому, щоб зробити мережу велосипедних доріжок у місті максимально безпечними та комфортними, а також покращити екологічну ситуацію у місті та зменшити кількість пробок на вулицях.
Ще в концепції передбачено інтеграцію велодоріжок до існуючої транспортної системи міста, а також створення паркувальних місць для велосипедистів.
*на правах реклами