Тому онлайн або офлайн-магазин обов’язково повинен інформувати своїх покупців про акції та знижки. Такий інструмент, як SMS-розсилка для магазинів одягу через AlphaSMS, буде вкрай корисним. Розсилаючи короткі повідомлення своїй клієнтській базі, можна інформувати покупців про:
Крім того, магазин може вітати своїх клієнтів із Днем народження або іншими святами через SMS. Це підвищує лояльність і покращує взаємини.
Серед усіх існуючих видів реклами масова розсилка повідомлень – один із найефективніших інструментів. Адже такий рекламний продукт практично зі стовідсотковою ймовірністю доходить до користувача. Смартфон завжди під рукою, а реакція на SMS у багатьох людей практично миттєва. Побачивши цікаву пропозицію, покупець негайно відреагує на неї, вирушивши до магазину або замовивши товар в інтернеті.
Особливо ефективною розсилка є в тому випадку, якщо ім’я відправника – назва магазину. Також люди дуже охоче реагують, якщо до них звертаються на ім’я. Клієнт відчуває свою значущість для компанії.
SMS-розсилка – оптимальне рішення для магазинів одягу. При невисокій вартості такої послуги в AlphaSMS компанія отримує масу переваг. У першу чергу – зростання продажів.
Сервіс AlphaSMS дозволяє проводити аналіз ефективності рекламної кампанії. В особистому кабінеті є всі необхідні інструменти та налаштування. Наприклад, можна відстежувати кількість надісланих повідомлень, переходи за посиланнями. Крім того, можна налаштувати розсилку на певний регіон: у межах одного міста України або цілої країни.
*на правах реклами
Чи буде магнітна буря в суботу. Експерти поділилися прогнозами. Що варто знати метеозалежним.
Чимало городників уже зараз думають, які сорти томатів обрати на наступний сезон. Якщо посадити ці…
Річ у тому, що папір - це, звичайно, органічний матеріал, а ось внутрішнє покриття склянок…
Цей пісний шоколадний торт доводить, що смачний десерт можливий і без вершкового масла та яєць.
Коли потрібно міняти ID-картку та паспорт-книжечку і як правильно оформити новий документ?
Ціни на тепличні овочі зростають. Чому вони подорожчали і чого чекати далі?