Тому онлайн або офлайн-магазин обов’язково повинен інформувати своїх покупців про акції та знижки. Такий інструмент, як SMS-розсилка для магазинів одягу через AlphaSMS, буде вкрай корисним. Розсилаючи короткі повідомлення своїй клієнтській базі, можна інформувати покупців про:
Крім того, магазин може вітати своїх клієнтів із Днем народження або іншими святами через SMS. Це підвищує лояльність і покращує взаємини.
Серед усіх існуючих видів реклами масова розсилка повідомлень – один із найефективніших інструментів. Адже такий рекламний продукт практично зі стовідсотковою ймовірністю доходить до користувача. Смартфон завжди під рукою, а реакція на SMS у багатьох людей практично миттєва. Побачивши цікаву пропозицію, покупець негайно відреагує на неї, вирушивши до магазину або замовивши товар в інтернеті.
Особливо ефективною розсилка є в тому випадку, якщо ім’я відправника – назва магазину. Також люди дуже охоче реагують, якщо до них звертаються на ім’я. Клієнт відчуває свою значущість для компанії.
SMS-розсилка – оптимальне рішення для магазинів одягу. При невисокій вартості такої послуги в AlphaSMS компанія отримує масу переваг. У першу чергу – зростання продажів.
Сервіс AlphaSMS дозволяє проводити аналіз ефективності рекламної кампанії. В особистому кабінеті є всі необхідні інструменти та налаштування. Наприклад, можна відстежувати кількість надісланих повідомлень, переходи за посиланнями. Крім того, можна налаштувати розсилку на певний регіон: у межах одного міста України або цілої країни.
*на правах реклами
У понеділок, 2 червня, у західній частині країни, вдень також у північних областях очікуються короткочасні…
Сила магнітної бурі буде надзвичайно високою.
На старті червня навколишній простір наче наповнюється свіжим вітром думок, обіцянок та тихих прозрінь. Це…
Домашній м'ятний сироп – це просто, швидко та дуже смачно. З трьох інгредієнтів можна приготувати…
Сучасна ліпосакція є високотехнологічною процедурою, яка значно еволюціонувала за останні роки.
Капіляри в оці надзвичайно тонкі, тому навіть незначний вплив — зовнішній або внутрішній — може…