Щоб здійснити ефективний пошук клієнтів — використовуйте сучасні можливості аналітичних платформ, які заощаджують час та інші ресурси під час процесу, а також містять великі обсяги даних про клієнтів і партнерів. Про це детальніше розповідаємо далі.
Одним із найбільш ефективних інструментів для залучення нових клієнтів сьогодні є соціальні мережі. Платформи, як-от Інстаграм, Facebook, Тикток або Лінкедин, дають можливість не лише рекламувати товари чи послуги, але й побудувати зв’язок із потенційними клієнтами, зрозуміти їхні потреби та інтереси.
Крім того, таргетована реклама в соціальних мережах дозволяє налаштувати досить точні параметри для показу реклами: вік, місце проживання, інтереси, поведінкові фактори — і все це можна коригувати в реальному часі, що робить таку рекламу дуже ефективною.
Це ефективні методи зазвичай використовують, щоб здійснити пошук клієнтів здебільшого у B2C сфері.
Які методи можна використовувати для пошуку B2B-клієнтів? Найшвидший спосіб — використання аналітичних платформ. Більше про них розповідаємо далі.
Платформа YC.Market — аналітична система компанії YouControl, розроблена на основі відкритих даних, в якій можна здійснити пошук клієнтів, партнерів, постачальників і збагатити свою базу з-поміж 7.5 млн компаній в Україні. За допомогою YC.Market можна аналізувати ринок, дізнаватись більше про конкурентів, а також моніторити новостворений бізнес.
Повнота інформації та зручність інтерфейсу YC.Market гарантують швидкий і точний пошук контрагента у будь-якій галузі бізнесу. У пошуковому запиті ви можете обрати фільтри, за якими потрібно здійснити пошук клієнтів:
Функціонал модуля “Пошук клієнтів” YC.Market дає можливість отримати контактні дані, якщо вони вказані; перевірити їхній фінансовий і юридичний стан, щоб запропонувати свої послуги.
Якщо ви зробите здійсните запит і отримаєте кілька десятків або навіть тисяч компаній, ви зможете побачити список із 10 лідерів ринку за цим запитом. Зокрема, ви зможете проаналізувати діаграми від YC.Market, що демонструють рівень виторгу компаній, а також дані про імпорт чи експорт, що дозволить краще оцінити потенціал для майбутньої співпраці. Таким чином можна шукати не лише клієнтів, але й здійснити пошук партнерів для бізнесу або інших контрагентів.
Маючи цю інформацію, зможете влучніше пропонувати клієнту свої послуги або власний продукт, аби обидві сторони отримали максимальну вигоду.
На додаток, YC.Market, окрім функції “Пошук клієнтів”, має ще й інші модулі — “Моніторинг”, щоб дізнаватись про новостворений бізнес; а також “Збагачення та аналіз даних”, щоб збільшувати та аналізувати інформацію про поточних клієнтів або партнерів, а згодом грамотно її сегментувати.
*на правах реклами
Навіть після миття холодильника неприємний запах залишається? Розповідаємо, як його позбітися.
У 2025 році право вийти на пенсію у 60 років мають ті, хто набув щонайменше…
Спека чи зливи? Чого очікувати українцям у суботу та неділю? Синоптики зробили детальний прогноз.
Чи буде магнітна буря в суботу. Експерти поділилися прогнозами. Що варто знати метеозалежним.
Щоб отримати щедрий урожай кабачків, важливо знати, коли поливати рослини, чим їх підживлювати та як…
Без барвників і консервантів – лише натуральні інгредієнти та яскравий смак. Готуємо улюблений напій в…