Середа, 4 Грудня, 2024
ГоловнаРізнеЕфективна діяльність салонів краси: вибір інструментів автоматизації, формування акційних пропозицій

Ефективна діяльність салонів краси: вибір інструментів автоматизації, формування акційних пропозицій

Этот материал также доступен на русском языке
Для успішного просування в beauty-індустрії необхідно постійно взаємодіяти з клієнтами, визначати їхні потреби, повідомляти про нові послуги та акції пропозиції. Весь список завдань реалізується за допомогою CRM.

Системи розроблено для комфортного ведення бізнесу. Про переваги далі.

CRM-системи для салонів краси

Customer relationship management – ​​програма для автоматизації бізнес-процесів. Основні можливості такі:

  • Підвищення рівня обслуговування та лояльності завдяки турботі про клієнтів. Система нагадує про важливі завдання, такі як розсилки, дзвінки, вітання.
  • Безперервний розвиток. Завдяки наглядному відображенню всього ланцюжка дій легко відстежуються помилки та вносяться корективи.
  • Мінімізація трудових та фінансових витрат, збільшення прибутку внаслідок оптимізації робочого процесу. Рутинні завдання виконує CRM. Співробітники займаються найважливішими питаннями. Керівник одержує повну інформацію, необхідну для оцінки результатів діяльності.

Щоб ознайомитися з доступними можливостями, рекомендується вибирати CRM-системи із пробним періодом. Наприклад, безкоштовний доступ на 2 тижні надає Appointer. Програми такого типу прості, дозволяють керувати записами, вести облік клієнтів та продажу у різних сферах.

Акційні пропозиції

Як порадувати клієнтів, які акції зробити у салоні краси? Усі пропозиції ділять на кілька категорій:

  • Постійні. Обмеження часу відсутні. Наприклад, клієнти можуть отримати знижку після проходження певної кількості процедур.
  • Короткочасні. Підштовхують до швидкого ухвалення рішення.
  • Сезонні. Допомагають підвищити рівень продажів у періоди сезонних спадів.
  • Ситуативні. Пропозиції, розроблені до свят та важливих подій.
  • Пакетні. Надання вигідної ціни при комплексному обслуговуванні.
  • Ексклюзивні. Націлені на окремий сегмент клієнтів.

Кому потрібна автоматизація, як вибрати програму?

Система управління взаємовідносинами з клієнтами підходить тим, чия діяльність передбачає здійснення телефонних дзвінків, написання листів та проведення зустрічей. Зберігається історія взаємодій із кожним клієнтом.

CRM-системи не підходять роздрібним магазинам, які не зацікавлені у роботі на довгострокову перспективу. Цього інструменту не потребують власники бізнесу, ведення якого здійснюється виключно офлайн, без надсилання повідомлень та листів, спілкування в телефонному режимі.

При виборі сервісу beauty-сфери спочатку визначаються з типом продукту – універсальний або спеціалізований, програмний або хмарний. Рішення ухвалюють виходячи з масштабів бізнесу, доступного бюджету, необхідного функціоналу.

Вміст систем для салонів краси:

  • База даних. При повторному зверненні відображається інформація щодо кожного клієнта.
  • Планування роботи, складання графіка для кожного майстра.
  • Форма електронних звернень, ведення журналу віддалених записів.
  • Контроль закупівель, облік матеріалів, що використовуються в роботі.
  • Інструменти для створення вирв продажу, оцінки ефективності діяльності, контролю робочого процесу.

Для якісного обслуговування в салонах краси потрібні висока швидкість обробки заявок, відправка нагадувань, персоналізація. Сукупність основних завдань легко реалізується за допомогою CRM-систем. Другі завдання автоматизуються, співробітники зосереджуються на наданні послуг. Завдяки оптимізації та збору статистичних даних діяльність ведеться ефективніше.


*на правах реклами

Нове на сайті

купити ноутбук Львів, ціни в Україні