Системи розроблено для комфортного ведення бізнесу. Про переваги далі.
CRM-системи для салонів краси
Customer relationship management – програма для автоматизації бізнес-процесів. Основні можливості такі:
- Підвищення рівня обслуговування та лояльності завдяки турботі про клієнтів. Система нагадує про важливі завдання, такі як розсилки, дзвінки, вітання.
- Безперервний розвиток. Завдяки наглядному відображенню всього ланцюжка дій легко відстежуються помилки та вносяться корективи.
- Мінімізація трудових та фінансових витрат, збільшення прибутку внаслідок оптимізації робочого процесу. Рутинні завдання виконує CRM. Співробітники займаються найважливішими питаннями. Керівник одержує повну інформацію, необхідну для оцінки результатів діяльності.
Щоб ознайомитися з доступними можливостями, рекомендується вибирати CRM-системи із пробним періодом. Наприклад, безкоштовний доступ на 2 тижні надає Appointer. Програми такого типу прості, дозволяють керувати записами, вести облік клієнтів та продажу у різних сферах.
Акційні пропозиції
Як порадувати клієнтів, які акції зробити у салоні краси? Усі пропозиції ділять на кілька категорій:
- Постійні. Обмеження часу відсутні. Наприклад, клієнти можуть отримати знижку після проходження певної кількості процедур.
- Короткочасні. Підштовхують до швидкого ухвалення рішення.
- Сезонні. Допомагають підвищити рівень продажів у періоди сезонних спадів.
- Ситуативні. Пропозиції, розроблені до свят та важливих подій.
- Пакетні. Надання вигідної ціни при комплексному обслуговуванні.
- Ексклюзивні. Націлені на окремий сегмент клієнтів.
Кому потрібна автоматизація, як вибрати програму?
Система управління взаємовідносинами з клієнтами підходить тим, чия діяльність передбачає здійснення телефонних дзвінків, написання листів та проведення зустрічей. Зберігається історія взаємодій із кожним клієнтом.
CRM-системи не підходять роздрібним магазинам, які не зацікавлені у роботі на довгострокову перспективу. Цього інструменту не потребують власники бізнесу, ведення якого здійснюється виключно офлайн, без надсилання повідомлень та листів, спілкування в телефонному режимі.
При виборі сервісу beauty-сфери спочатку визначаються з типом продукту – універсальний або спеціалізований, програмний або хмарний. Рішення ухвалюють виходячи з масштабів бізнесу, доступного бюджету, необхідного функціоналу.
Вміст систем для салонів краси:
- База даних. При повторному зверненні відображається інформація щодо кожного клієнта.
- Планування роботи, складання графіка для кожного майстра.
- Форма електронних звернень, ведення журналу віддалених записів.
- Контроль закупівель, облік матеріалів, що використовуються в роботі.
- Інструменти для створення вирв продажу, оцінки ефективності діяльності, контролю робочого процесу.
Для якісного обслуговування в салонах краси потрібні висока швидкість обробки заявок, відправка нагадувань, персоналізація. Сукупність основних завдань легко реалізується за допомогою CRM-систем. Другі завдання автоматизуються, співробітники зосереджуються на наданні послуг. Завдяки оптимізації та збору статистичних даних діяльність ведеться ефективніше.
*на правах реклами