Номер 112 забезпечує швидку відповідь на надзвичайні ситуації, які загрожують життю, здоров’ю, майну, навколишньому середовищу або громадському порядку, замість використання окремих номерів служб, таких як:
служба порятунку (101),
поліція (102),
швидка медична допомога (103),
аварійна служба газу (104).
Наразі єдиний номер допомоги доступний у
Дніпропетровській,
Київській,
Львівській,
Вінницькій,
Житомирській,
Одеській,
Черкаській та
Чернігівській областях.
Очікується, що до кінця 2024 року ця лінія запрацює по всій країні.
Як викликати допомогу за номером 112
Щоб людям із порушеннями слуху та мовлення викликати допомогу за номером 112 зі смартфона з відеокамерою, слід виконати такі дії:
-
Відкрийте меню «Повідомлення» і натисніть «Написати повідомлення».
-
У полі «Кому» вкажіть номер 112.
-
У полі для тексту напишіть «Відеодопомога» і натисніть «Надіслати».
Дочекайтеся відповіді оператора, який надішле вам посилання на відеодзвінок.
-
Натисніть на посилання — відкриється вікно з зеленою слухавкою — натисніть на неї.
-
Дозвольте доступ до мікрофона та камери, коли з’явиться запит.
-
Коли почнеться відеозв’язок із оператором жестової мови, повідомте, що сталося.
(Далі буде)