Наприклад, фахівці радять наповнювати сайт контентом, написаним впевненим носієм мови. Інакше переклад, нехай навіть професійний, не завжди здатний передати всі тонкощі викладеного матеріалу. При цьому тексти мають бути унікальними та писатися на високому експертному рівні, що у деяких нішах створює майже непереборні труднощі.
Ось чому для розвитку інтернет-бізнесу в західних країнах українським діловим людям ніяк не обійтися без допомоги професіоналів із відомої веб-студії. Нюансів насправді є чимало. Скажімо, успішне просування зарубіжних сайтів неможливе без адаптації під мобільні пристрої. Такі користувачі становлять переважну більшість потенційних покупців, на відміну від України, де частка десктопних відвідувань все ще досить висока.
Також варто врахувати, що американці та європейці активно користуються голосовим пошуком, надсилаючи запити буквально на ходу. Це підвищує важливість середньочастотних та низькочастотних запитів, тому що в середньому людина «намовляє» у мікрофон 7 слів. Тому при розкручуванні слід включити до тематики сайту такі ключові фрази.
Нарешті, просування за кордоном обійдеться набагато дорожче. Наприклад, ті самі посилання на сторонніх ресурсах на спеціалізованій біржі не купиш. А авторитетним тематичним порталам за розміщення лінка доведеться «відстебнути» значно більшу суму, ніж у нас. Отже, потрібно готуватися до витрат, які обчислюються не тисячами, а десятками тисяч доларів. Та й термін виведення нового ресурсу на ТОП-позиції у Гуглі становить мінімум рік через набагато більшу конкуренцію.
Але повернемося до ключових слів. Як підібрати їх правильно, якщо стоїть завдання розкрутитися на бажаному та перспективному західному ринку інтернет-продажів?
Етапи підбору правильних ключових слів
Розглянемо, що потрібно зробити для успішного просування сайту.
Аналіз ніші
Спочатку потрібно проаналізувати нішу, що займається бізнесом, і конкурентне середовище. Прийде:
- Визначити та ранжувати запити щодо частотності. Важливими є всі категорії, тому що пробиватися в ТОП за високочастотними запитами в деяких нішах потрібно не завжди. Зручно скористатися таким інструментом як AdPreview від Google. Щоб отримати рейтинг сайтів в сегменті, що цікавить нас, і метатеги, що використовуються найчастіше, вказуємо:
-
- ключові фрази;
- локалізацію;
- мова;
- тип видачі.
- Проаналізувати посилальний профіль сайтів, що конкурують. Важливо розібратися з:
-
- загальною кількістю посилань;
- доменами, на яких розміщені лінки;
- тематиком веб-ресурсів-донорів;
- анкор-листами та порівняти їх;
- якістю посилань краще скористатися Majestic або Ahrefs.
- З’ясувати особливості формування органічного трафіку конкурентів. Потрібно скласти портрет представника цільової аудиторії ніші з урахуванням соціальних, демографічних, географічних, поведінкових факторів. Наприклад, ви виготовляєте літрові пивні кухлі та хочете продавати їх у Німеччині. Варто знати, що у Баварії місткості такого обсягу розійдуться на ура. А от у Кельні п’ють місцеве пиво кельш (фактично ель), яке традиційно розливається у келихи 200 мл. У крайньому разі запропонують 300 та 400 мл кружки. Тому при формуванні ключових фраз слід наголошувати на регіоні, де ваш продукт буде затребуваний.
- Ознайомитись з контентом на конкуруючих ресурсах, його корисністю для відвідувачів та структурою текстів.
Складання семантичного ядра
Процес трудомісткий, але надзвичайно важливий. Високочастотні запити вибрати не складе труднощів. Наприклад, можна використовувати такі послуги:
- планувальник ключових слів від Google,
- Kwfinder;
- Ahrefs.
Зі середньочастотними та, особливо, з низькочастотними доведеться повозитися. Професіонали рекомендують:
- Скористатися підказками — словами, які з’являються в пошуковому рядку під час введення запиту.
- Застосувати асоціативний ряд — наприклад такі фрази можна знайти у категорії «Разом шукають…».
- Знайти підказки на сервісі PromoPult. Попередньо важливо правильно налаштувати мову, регіон просування, глибину аналізу даних та стоп-слова.
Кластеризація запитів
Залишається «прив’язати» ключові слова та фрази до конкретних сторінок сайту. В результаті складаються переліки запитів, на основі яких копірайтери пишуть контент для розміщення на веб-ресурсі.
*на правах реклами