Четвер, 21 Листопада, 2024
ГоловнаСтаттіЯк подати електронну заяву до Пенсійного фонду

Як подати електронну заяву до Пенсійного фонду

Этот материал также доступен на русском языке
Ви змінили місце проживання і хочете перевести виплату пенсії з «Укрпошти» в банк? Для цього достатньо подати електронну заяву на веб-порталі Пенсійного фонду.

У яких випадках можна подавати таку заяву і як це зробити?

Зайдіть до свого електронного кабінету за посиланням portal.pfu.gov.ua, у правому верхньому кутку натисніть на кнопку «Вхід».

Увійдіть до особистого кабінету «За логіном» ( ім’я та пароль, які ви створили для порталу Пенсійного фонду) або «За КЕП» (електронний підпис).

Знайдіть розділ «Щодо пенсійного забезпечення», а в ньому «Внесення змін до пенсійної справи».

Тепер виберіть потрібну вкладку:

  • «Заява на зміну способу виплати пенсії» (з пошти на банк або навпаки).

  • «Заява на зміну виплатних реквізитів» (у разі зміни банківських реквізитів або адреси проживання).

  • «Заява на виплату частини пенсії на непрацездатних членів сім’ї особи, яка перебуває на повному державному утриманні».

  • «Заява про переведення виплати з «Укрпошти» на «Ощадбанк» через платіжну систему MY TRANSFER».

  • «Заява про зміну особистих даних пенсіонера» (у разі зміни ПІБ або паспортних даних).

Натисніть на вибраний розділ і заповніть електронну форму.

Завантажте скан-копії документів, які підтверджують відповідні зміни.

Погодьтеся на передачу та обробку персональних даних і підтвердьте, що ви ознайомлені з необхідністю повідомляти органи Пенсійного фонду про зміни, які можуть впливати на пенсійне забезпечення.

Натисніть на кнопку «Сформувати заяву», підпишіть її КЕП і надішліть листа.

З результатами обробки заяви можна ознайомитися в розділі «Мої звернення» (на панелі зліва).

Нове на сайті

купити ноутбук Львів, ціни в Україні