У яких випадках можна подавати таку заяву і як це зробити?
- Як самостійно змінити номер телефону, вказаний у медичній декларації для зв’язку з лікарем.
- Смартфон просить верифікацію: що це таке.
- Ігри на логіку та антистрес: які телефонні розваги рекомендує редакція своїм читачам.
- Перемагаємо гаджети: як навчитися писати та надсилати електронні листи на телефоні.
Зайдіть до свого електронного кабінету за посиланням portal.pfu.gov.ua, у правому верхньому кутку натисніть на кнопку «Вхід».
Увійдіть до особистого кабінету «За логіном» ( ім’я та пароль, які ви створили для порталу Пенсійного фонду) або «За КЕП» (електронний підпис).
Знайдіть розділ «Щодо пенсійного забезпечення», а в ньому «Внесення змін до пенсійної справи».
Тепер виберіть потрібну вкладку:
-
«Заява на зміну способу виплати пенсії» (з пошти на банк або навпаки).
-
«Заява на зміну виплатних реквізитів» (у разі зміни банківських реквізитів або адреси проживання).
-
«Заява на виплату частини пенсії на непрацездатних членів сім’ї особи, яка перебуває на повному державному утриманні».
-
«Заява про переведення виплати з «Укрпошти» на «Ощадбанк» через платіжну систему MY TRANSFER».
-
«Заява про зміну особистих даних пенсіонера» (у разі зміни ПІБ або паспортних даних).
Натисніть на вибраний розділ і заповніть електронну форму.
Завантажте скан-копії документів, які підтверджують відповідні зміни.
Погодьтеся на передачу та обробку персональних даних і підтвердьте, що ви ознайомлені з необхідністю повідомляти органи Пенсійного фонду про зміни, які можуть впливати на пенсійне забезпечення.
Натисніть на кнопку «Сформувати заяву», підпишіть її КЕП і надішліть листа.
З результатами обробки заяви можна ознайомитися в розділі «Мої звернення» (на панелі зліва).