Для розрахунку житлової субсидії середньомісячний сукупний дохід осіб враховується:
у разі, коли житлова субсидія призначається з початку неопалюваного сезону – за III та IV квартали попереднього календарного року;
у разі, коли житлова субсидія призначається з початку опалювального сезону – за І та ІІ квартали поточного календарного року;
у разі, коли житлова субсидія призначається не з початку опалювального (неопалюваного) сезону – за два квартали, що передують місяцю звернення по призначення житлової субсидії.
ВАЖЛИВО!
Субсидія на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива призначається виходячи з розміру доходу осіб за попередній календарний рік.
Нагадаємо, при розрахунку субсидії на опалювальний період з 1 жовтня по 30 квітня пенсію враховуватимуть за серпень поточного року.
Майте на увазі, у період воєнного стану забороняється стягнення штрафів за несплату житлово-комунальних послуг.
Також забороняється припинення надання житлово-комунальних послуг у разі їх несплати.
Водночас воєнний стан не звільняє від сплати за комуналку – плата нараховується весь період воєнного стану і після закінчення борги доведеться сплатити.
Прості щоденні дії дозволяють суттєво зменшити суми у щомісячних платіжках за світло. Дізнайтесь, чому фахівці…
У неділю, 11 жовтня, на Землі очікується підвищена геомагнітна активність. За даними спостережень та метеорологічними…
У жовтні 2026 року внутрішньо переміщені особи (ВПО) отримують державну допомогу на проживання вже в…
Вінницький окружний адміністративний суд закрив провадження у справі за позовом військового пенсіонера до Головного управління…
Науковці з Йоркського університету в Канаді визначили оптимальну норму нічного сну, яка допомагає захистити мозок…
Товариство Червоного Хреста України продовжує прийом заявок на отримання гуманітарної допомоги у вигляді продуктових наборів.…