Те саме відбувається, якщо пенсію не знімати більше року з банківської картки.
***
Якщо у вашому місті, містечку, селі закрили пошту, скоротили листоношу, а пересувне відділення «Укрпошти» працює дуже погано (нерегулярно приїжджає, не розвозить пенсію, передплачені газети не доставляє до поштової скриньки), – телефонуйте на «гарячу лінію» Кабміну.
Телефон: 15-45 (дзвінки безкоштовні).
***
Майте на увазі, до Міністерства реінтеграції можна не лише дзвонити, а й писати на електронну пошту.
Фізичні особи можуть написати на адресу [email protected], юридичні – [email protected].
Також, як і раніше, цілодобово працює «гаряча лінія»: 15-48 (дзвінки безкоштовні).
Писати і дзвонити можна з питань евакуації, пошуку зниклих безвісти, допомоги переселенцям та інших кризових питань.
***
Якщо пенсіонер має право на різні види пенсій (за віком, інвалідністю, у зв’язку з втратою годувальника), то може перейти з одного виду на інший, якщо це вигідно.
Для визначення доцільності переходу на інший вид пенсії слід звернутися до найближчого сервісного центру Пенсійного фонду.