Статті

Кому можна поскаржитися на комунальників?

Національна комісія, яка здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – Регулятор, НКРЕКП) видає ліцензії постачальникам послуг і формує цінову політику. Регулятор повинен забезпечувати захист прав споживачів у сферах енергетики та комунальних послуг. Відповідно – розглядати звернення (пропозиції, заяви, скарги) споживачів, брати участь у вирішенні спірних питань і надавати роз’яснення щодо застосування нормативно-правових актів.

У перших числах червня Регулятор затвердив новий порядок роботи своєї «гарячої лінії». Він стосується прийому звернень громадян, їх розгляду і надання відповідей. Щоб мету вашого звернення було досягнуто, цього порядку доведеться дотримуватися.

Коли і за яким номером треба телефонувати?

  • Телефон «гарячої лінії» НКРЕКП: (044) 207-19-31 (безкоштовно лише для мешканців Києва).

  • Час роботи:

– понеділок-четвер – з 8.30 до 16.45;
– п’ятниця – з 8.30 до 15.30;
– перерва на обід – з 12.00 до 12.45.

Яку інформацію повинен повідомити заявник?

Оператору «гарячої лінії» треба повідомити:

  • прізвище, ім’я (за бажанням – по батькові);
  • номер контактного телефону;
  • місце проживання (місце перебування) та адресу електронної пошти (за наявності), куди має бути направлено відповідь;
  • зміст звернення.

Коли можна чекати відповіді?

У звичайному порядку звернення розглядаються протягом місяця з дня надходження. Якщо заява не потребує додаткового вивчення, то відповідь повинні дати невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів з дня її отримання.

Якщо у місячний термін вирішити питання неможливо, додатково встановлюється термін – до 45 днів. Якщо заявник повідомив про те, що не задоволений відповіддю, звернення розглядається повторно.

Буває й так, що проблема, з якою звертається споживач, не входить до компетенції Регулятора. У цьому разі заявнику надають по можливості контакти організації, куди слід звернутися.

У яких випадках звернення не розглядають?

Таке є можливим, якщо заявник не називає свого імені, прізвища або не надає інших відомостей (наприклад, поштової адреси або номера телефону). Таке звернення реєструється як анонімне і розгляду не підлягає.

Якщо заявник ображає іншого учасника діалогу, використовує ненормативну лексику, а також якщо його звернення містить заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі, співробітник НКРЕКП має право припинити таку розмову.

Метки: гаряча лінія комунальні послуги

Новое на сайте

  • Новини

Гороскоп на тиждень з 20 по 26 травня

У цей період зірки рекомендують подумати про цілі, які давно хотіли реалізувати. На обрії новий…

19/05/2024 19:42
  • Статті

Яка гімнастика допоможе при захворюваннях серцево-судинної системи

Систематичні заняття лікувальною гімнастикою за спеціальною методикою для людей похилого віку допоможуть зберегти здоров'я серця,…

19/05/2024 18:46
  • Статті

Від Воскресіння до Вознесіння – як провести 40 днів: що можна, а що не слід робити у цей період

Світле Христове Воскресіння – настільки значуща подія, що святкується сорок днів поспіль. Саме стільки Спаситель…

19/05/2024 17:48
  • Статті

Почався сезон кліщів: що робити при укусі і чи здавати комаху на аналіз

Сезон активності кліщів триває майже до кінця осені, а пік припадає на травень-червень і вересень-жовтень.…

19/05/2024 16:53
  • Статті

Смачні традиції: що таке хумус і як його їдять – готуємо самі

Ця традиційна страва країн Близького Сходу набула популярності і в багатьох інших країнах і навіть…

19/05/2024 15:59
  • Статті

Якщо нові зуби вам не по кишені, перевірте список пільговиків: хто має право на безкоштовне протезування

Для того щоб розуміти, чи можете ви отримати безоплатне зубопротезування, необхідно ознайомитися з чинним законодавством.…

19/05/2024 14:51