Статті

Кому можна поскаржитися на комунальників?

Національна комісія, яка здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – Регулятор, НКРЕКП) видає ліцензії постачальникам послуг і формує цінову політику. Регулятор повинен забезпечувати захист прав споживачів у сферах енергетики та комунальних послуг. Відповідно – розглядати звернення (пропозиції, заяви, скарги) споживачів, брати участь у вирішенні спірних питань і надавати роз’яснення щодо застосування нормативно-правових актів.

У перших числах червня Регулятор затвердив новий порядок роботи своєї «гарячої лінії». Він стосується прийому звернень громадян, їх розгляду і надання відповідей. Щоб мету вашого звернення було досягнуто, цього порядку доведеться дотримуватися.

Коли і за яким номером треба телефонувати?

  • Телефон «гарячої лінії» НКРЕКП: (044) 207-19-31 (безкоштовно лише для мешканців Києва).

  • Час роботи:

– понеділок-четвер – з 8.30 до 16.45;
– п’ятниця – з 8.30 до 15.30;
– перерва на обід – з 12.00 до 12.45.

Яку інформацію повинен повідомити заявник?

Оператору «гарячої лінії» треба повідомити:

  • прізвище, ім’я (за бажанням – по батькові);
  • номер контактного телефону;
  • місце проживання (місце перебування) та адресу електронної пошти (за наявності), куди має бути направлено відповідь;
  • зміст звернення.

Коли можна чекати відповіді?

У звичайному порядку звернення розглядаються протягом місяця з дня надходження. Якщо заява не потребує додаткового вивчення, то відповідь повинні дати невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів з дня її отримання.

Якщо у місячний термін вирішити питання неможливо, додатково встановлюється термін – до 45 днів. Якщо заявник повідомив про те, що не задоволений відповіддю, звернення розглядається повторно.

Буває й так, що проблема, з якою звертається споживач, не входить до компетенції Регулятора. У цьому разі заявнику надають по можливості контакти організації, куди слід звернутися.

У яких випадках звернення не розглядають?

Таке є можливим, якщо заявник не називає свого імені, прізвища або не надає інших відомостей (наприклад, поштової адреси або номера телефону). Таке звернення реєструється як анонімне і розгляду не підлягає.

Якщо заявник ображає іншого учасника діалогу, використовує ненормативну лексику, а також якщо його звернення містить заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі, співробітник НКРЕКП має право припинити таку розмову.

Метки: гаряча лінія комунальні послуги

Новое на сайте

  • Новини

На що можна витратити «тисячу Зеленського»: повний перелік товарів і послуг

Українці можуть отримати 1000 грн “Зимової підтримки” до 24 грудня і витратити їх на товари…

19/11/2025 10:00
  • Статті

Сирі чи приготовані: як отримати максимум користі від овочів і фруктів – відповідь вас здивує

Ми звикли вважати, що будь-які овочі та фрукти корисні, але їхня реальна поживна цінність залежить…

19/11/2025 09:26
  • Новини

Як легко зняти шкірку з гарбуза: три прості способи

Очистити гарбуз від твердої шкірки можна набагато швидше, ніж здається. Існує три прості способи, які…

19/11/2025 08:56
  • Новини

ID-картка замість паспорта-книжечки: міграційна служба пояснила, кому треба замінити документ

У Державній міграційній службі повідомили, чи дійсні паспорти-книжечки і кому треба оформлювати ID-картку.

19/11/2025 07:33
  • Новини

6500 гривень цієї зими: хто гарантовано отримає виплату

Крім тисячі Зеленського, українці зможуть отримати ще одну допомогу у розмірі 6500 гривень. Розповідаємо хто…

19/11/2025 06:30
  • Новини

5 помилок при квашенні капусти: чому вона не виходить хрусткою і смачною

Квашена капуста — проста, недорога та дуже корисна заготівля, але інколи навіть досвідченим господиням вона…

19/11/2025 05:31