Національна комісія, яка здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – Регулятор, НКРЕКП) видає ліцензії постачальникам послуг і формує цінову політику. Регулятор повинен забезпечувати захист прав споживачів у сферах енергетики та комунальних послуг. Відповідно – розглядати звернення (пропозиції, заяви, скарги) споживачів, брати участь у вирішенні спірних питань і надавати роз’яснення щодо застосування нормативно-правових актів.
У перших числах червня Регулятор затвердив новий порядок роботи своєї «гарячої лінії». Він стосується прийому звернень громадян, їх розгляду і надання відповідей. Щоб мету вашого звернення було досягнуто, цього порядку доведеться дотримуватися.
Телефон «гарячої лінії» НКРЕКП: (044) 207-19-31 (безкоштовно лише для мешканців Києва).
Час роботи:
– понеділок-четвер – з 8.30 до 16.45;
– п’ятниця – з 8.30 до 15.30;
– перерва на обід – з 12.00 до 12.45.
Оператору «гарячої лінії» треба повідомити:
У звичайному порядку звернення розглядаються протягом місяця з дня надходження. Якщо заява не потребує додаткового вивчення, то відповідь повинні дати невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів з дня її отримання.
Якщо у місячний термін вирішити питання неможливо, додатково встановлюється термін – до 45 днів. Якщо заявник повідомив про те, що не задоволений відповіддю, звернення розглядається повторно.
Буває й так, що проблема, з якою звертається споживач, не входить до компетенції Регулятора. У цьому разі заявнику надають по можливості контакти організації, куди слід звернутися.
Таке є можливим, якщо заявник не називає свого імені, прізвища або не надає інших відомостей (наприклад, поштової адреси або номера телефону). Таке звернення реєструється як анонімне і розгляду не підлягає.
Якщо заявник ображає іншого учасника діалогу, використовує ненормативну лексику, а також якщо його звернення містить заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі, співробітник НКРЕКП має право припинити таку розмову.
Здається, що в тіні росте лише трава? Насправді є десятки культур, які чудово почуваються без…
Ці кабачкові рулетики зникнуть зі столу швидше, ніж ви встигните подати до них соус. Неймовірний…
Хто має оплачувати повірку газових лічильників та коли це потрібно робити. Усі нюанси процедури.
Одна категорія пенсіонерів має право на безоплатні путівки на санаторно-курортне лікування. Як їх отримати.
Іноді пенсіонери отримують пенсію не в тому розмірі, на який розраховували. У Пенсійному фонді України…
У ПриватБанку запустили нововведення, яке значно спрощує процес переказу коштів. Як парцюватиме нова функція -…