Статті

Кому можна поскаржитися на комунальників?

Національна комісія, яка здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – Регулятор, НКРЕКП) видає ліцензії постачальникам послуг і формує цінову політику. Регулятор повинен забезпечувати захист прав споживачів у сферах енергетики та комунальних послуг. Відповідно – розглядати звернення (пропозиції, заяви, скарги) споживачів, брати участь у вирішенні спірних питань і надавати роз’яснення щодо застосування нормативно-правових актів.

У перших числах червня Регулятор затвердив новий порядок роботи своєї «гарячої лінії». Він стосується прийому звернень громадян, їх розгляду і надання відповідей. Щоб мету вашого звернення було досягнуто, цього порядку доведеться дотримуватися.

Коли і за яким номером треба телефонувати?

  • Телефон «гарячої лінії» НКРЕКП: (044) 207-19-31 (безкоштовно лише для мешканців Києва).

  • Час роботи:

– понеділок-четвер – з 8.30 до 16.45;
– п’ятниця – з 8.30 до 15.30;
– перерва на обід – з 12.00 до 12.45.

Яку інформацію повинен повідомити заявник?

Оператору «гарячої лінії» треба повідомити:

  • прізвище, ім’я (за бажанням – по батькові);
  • номер контактного телефону;
  • місце проживання (місце перебування) та адресу електронної пошти (за наявності), куди має бути направлено відповідь;
  • зміст звернення.

Коли можна чекати відповіді?

У звичайному порядку звернення розглядаються протягом місяця з дня надходження. Якщо заява не потребує додаткового вивчення, то відповідь повинні дати невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів з дня її отримання.

Якщо у місячний термін вирішити питання неможливо, додатково встановлюється термін – до 45 днів. Якщо заявник повідомив про те, що не задоволений відповіддю, звернення розглядається повторно.

Буває й так, що проблема, з якою звертається споживач, не входить до компетенції Регулятора. У цьому разі заявнику надають по можливості контакти організації, куди слід звернутися.

У яких випадках звернення не розглядають?

Таке є можливим, якщо заявник не називає свого імені, прізвища або не надає інших відомостей (наприклад, поштової адреси або номера телефону). Таке звернення реєструється як анонімне і розгляду не підлягає.

Якщо заявник ображає іншого учасника діалогу, використовує ненормативну лексику, а також якщо його звернення містить заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі, співробітник НКРЕКП має право припинити таку розмову.

Метки: гаряча лінія комунальні послуги

Новое на сайте

  • Різне

Магніти на кухні небезпечні: зніміть їх з холодильника прямо зараз

Ці прикраси шкодять дому та здоров'ю. Експерти попередили про небезпеку магнітів.

04/10/2025 18:30
  • Новини

Як зберегти врожай буряка і моркви без льоху: три несподівані рішення

Прості способи зберегти моркву й буряк свіжими всю зиму. Де овочі почуватимуться найкраще?

04/10/2025 17:20
  • Новини

Дешеві чи дорогі макарони: як вибрати якісну пасту без переплати

Чим відрізняються макарони за 30 і 90 грн? Шукайте відповідь на упаковці.

04/10/2025 16:10
  • Новини

Нові правила для УБД: уряд суттєво полегшив життя ветеранам

Бюрократії стало менше. Кабмін оновив систему реєстру ветеранів, розширив коло осіб, які мають право доступу…

04/10/2025 14:55
  • Новини

Мінімальні та максимальні пенсії: що отримають українці у жовтні

Пенсійна арифметика в дії Як зміняться виплати пенсіонерам у жовтні?

04/10/2025 13:55
  • Новини

Пенсійний фонд пояснив: як самостійно розрахувати пенсію за віком

ПФУ оприлюднив приклад, як обчислюється пенсія за віком у 2025 році. Розповідаємо, як дізнатися суму…

04/10/2025 12:55