Статті

Кому можна поскаржитися на комунальників?

Національна комісія, яка здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – Регулятор, НКРЕКП) видає ліцензії постачальникам послуг і формує цінову політику. Регулятор повинен забезпечувати захист прав споживачів у сферах енергетики та комунальних послуг. Відповідно – розглядати звернення (пропозиції, заяви, скарги) споживачів, брати участь у вирішенні спірних питань і надавати роз’яснення щодо застосування нормативно-правових актів.

У перших числах червня Регулятор затвердив новий порядок роботи своєї «гарячої лінії». Він стосується прийому звернень громадян, їх розгляду і надання відповідей. Щоб мету вашого звернення було досягнуто, цього порядку доведеться дотримуватися.

Коли і за яким номером треба телефонувати?

  • Телефон «гарячої лінії» НКРЕКП: (044) 207-19-31 (безкоштовно лише для мешканців Києва).

  • Час роботи:

– понеділок-четвер – з 8.30 до 16.45;
– п’ятниця – з 8.30 до 15.30;
– перерва на обід – з 12.00 до 12.45.

Яку інформацію повинен повідомити заявник?

Оператору «гарячої лінії» треба повідомити:

  • прізвище, ім’я (за бажанням – по батькові);
  • номер контактного телефону;
  • місце проживання (місце перебування) та адресу електронної пошти (за наявності), куди має бути направлено відповідь;
  • зміст звернення.

Коли можна чекати відповіді?

У звичайному порядку звернення розглядаються протягом місяця з дня надходження. Якщо заява не потребує додаткового вивчення, то відповідь повинні дати невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів з дня її отримання.

Якщо у місячний термін вирішити питання неможливо, додатково встановлюється термін – до 45 днів. Якщо заявник повідомив про те, що не задоволений відповіддю, звернення розглядається повторно.

Буває й так, що проблема, з якою звертається споживач, не входить до компетенції Регулятора. У цьому разі заявнику надають по можливості контакти організації, куди слід звернутися.

У яких випадках звернення не розглядають?

Таке є можливим, якщо заявник не називає свого імені, прізвища або не надає інших відомостей (наприклад, поштової адреси або номера телефону). Таке звернення реєструється як анонімне і розгляду не підлягає.

Якщо заявник ображає іншого учасника діалогу, використовує ненормативну лексику, а також якщо його звернення містить заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі, співробітник НКРЕКП має право припинити таку розмову.

Метки: гаряча лінія комунальні послуги

Новое на сайте

  • Новини

Погода в Україні на середу, 20 серпня: що новенького обіцяють синоптики

Погода в середу мало відрізнятиметься від вівторка. Над Україною – область підвищеного атмосферного тиску, мінлива…

19/08/2025 23:26
  • Новини

Магнітні бурі на середу, 20 серпня 2025 року: на що чекати Землі?

Астрономи фіксують підвищену активність магнітосфери: на Сонці продовжуються спалахи. Фахівці радять бути уважними літнім та…

19/08/2025 22:54
  • Статті

Сезонні ласощі без ризику: що важливо знати про кавун та диню

Літо – пора кавунів та динь. Ці соковиті фрукти не тільки освіжають, а й приносять…

19/08/2025 22:16
  • Новини

Час – гроші: власникам квартир та будинків важливо сплатити їх до 1 вересня

Власникам квартир та будинків в Україні нагадали: до 1 вересня необхідно розрахуватися із податками за…

19/08/2025 21:38
  • Статті

Чому з телефону зникають гроші, або про кнопковий телефон та інтернет

Поки одні оновлюють айфони, інші вірні кнопковим «Нокіям». Але мобільні оператори, схоже, вирішили: інтернет потрібен…

19/08/2025 20:47
  • Новини

Літній пиріг без яєць і молока – галета, яка підкорить усіх

Хочете порадувати себе ароматною випічкою, але без яєць та молока? Пісна галета з фруктами та…

19/08/2025 19:57