Національна комісія, яка здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – Регулятор, НКРЕКП) видає ліцензії постачальникам послуг і формує цінову політику. Регулятор повинен забезпечувати захист прав споживачів у сферах енергетики та комунальних послуг. Відповідно – розглядати звернення (пропозиції, заяви, скарги) споживачів, брати участь у вирішенні спірних питань і надавати роз’яснення щодо застосування нормативно-правових актів.
У перших числах червня Регулятор затвердив новий порядок роботи своєї «гарячої лінії». Він стосується прийому звернень громадян, їх розгляду і надання відповідей. Щоб мету вашого звернення було досягнуто, цього порядку доведеться дотримуватися.
Телефон «гарячої лінії» НКРЕКП: (044) 207-19-31 (безкоштовно лише для мешканців Києва).
Час роботи:
– понеділок-четвер – з 8.30 до 16.45;
– п’ятниця – з 8.30 до 15.30;
– перерва на обід – з 12.00 до 12.45.
Оператору «гарячої лінії» треба повідомити:
У звичайному порядку звернення розглядаються протягом місяця з дня надходження. Якщо заява не потребує додаткового вивчення, то відповідь повинні дати невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів з дня її отримання.
Якщо у місячний термін вирішити питання неможливо, додатково встановлюється термін – до 45 днів. Якщо заявник повідомив про те, що не задоволений відповіддю, звернення розглядається повторно.
Буває й так, що проблема, з якою звертається споживач, не входить до компетенції Регулятора. У цьому разі заявнику надають по можливості контакти організації, куди слід звернутися.
Таке є можливим, якщо заявник не називає свого імені, прізвища або не надає інших відомостей (наприклад, поштової адреси або номера телефону). Таке звернення реєструється як анонімне і розгляду не підлягає.
Якщо заявник ображає іншого учасника діалогу, використовує ненормативну лексику, а також якщо його звернення містить заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі, співробітник НКРЕКП має право припинити таку розмову.
Стартувала реєстрація на отримання нових виплат для українців.
Кожна домашня рослина не лише прикрашає інтер'єр, але й приносить радість своєму господареві.
Котлети — це класична страва, яка є важливою частиною української кухні. Це ситна, смачна та…
Щоб вибрати ідеальний диван, важливо враховувати безліч факторів – від розмірів та форми до матеріалів…
Українців можуть позбавити небажаних дзвінків. Новий законопроєкт передбачає можливість ідентифікації абонентів, які порушують ваш спокій.…
Вже з 1 грудня 2024 року клієнтів "Ощадбанку" очікують суттєві нововведення. Чи стануть послуги банку…