Статті

Кому можна поскаржитися на комунальників?

Національна комісія, яка здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – Регулятор, НКРЕКП) видає ліцензії постачальникам послуг і формує цінову політику. Регулятор повинен забезпечувати захист прав споживачів у сферах енергетики та комунальних послуг. Відповідно – розглядати звернення (пропозиції, заяви, скарги) споживачів, брати участь у вирішенні спірних питань і надавати роз’яснення щодо застосування нормативно-правових актів.

У перших числах червня Регулятор затвердив новий порядок роботи своєї «гарячої лінії». Він стосується прийому звернень громадян, їх розгляду і надання відповідей. Щоб мету вашого звернення було досягнуто, цього порядку доведеться дотримуватися.

Коли і за яким номером треба телефонувати?

  • Телефон «гарячої лінії» НКРЕКП: (044) 207-19-31 (безкоштовно лише для мешканців Києва).

  • Час роботи:

– понеділок-четвер – з 8.30 до 16.45;
– п’ятниця – з 8.30 до 15.30;
– перерва на обід – з 12.00 до 12.45.

Яку інформацію повинен повідомити заявник?

Оператору «гарячої лінії» треба повідомити:

  • прізвище, ім’я (за бажанням – по батькові);
  • номер контактного телефону;
  • місце проживання (місце перебування) та адресу електронної пошти (за наявності), куди має бути направлено відповідь;
  • зміст звернення.

Коли можна чекати відповіді?

У звичайному порядку звернення розглядаються протягом місяця з дня надходження. Якщо заява не потребує додаткового вивчення, то відповідь повинні дати невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів з дня її отримання.

Якщо у місячний термін вирішити питання неможливо, додатково встановлюється термін – до 45 днів. Якщо заявник повідомив про те, що не задоволений відповіддю, звернення розглядається повторно.

Буває й так, що проблема, з якою звертається споживач, не входить до компетенції Регулятора. У цьому разі заявнику надають по можливості контакти організації, куди слід звернутися.

У яких випадках звернення не розглядають?

Таке є можливим, якщо заявник не називає свого імені, прізвища або не надає інших відомостей (наприклад, поштової адреси або номера телефону). Таке звернення реєструється як анонімне і розгляду не підлягає.

Якщо заявник ображає іншого учасника діалогу, використовує ненормативну лексику, а також якщо його звернення містить заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі, співробітник НКРЕКП має право припинити таку розмову.

Метки: гаряча лінія комунальні послуги

Новое на сайте

  • Новини

Відчутна надбавка: окремій категорії пенсіонерів підвищили виплати на 3000 гривень

Мінімальні пенсії для окремих категорій українців суттєво зросли. У деяких випадках підвищення перевищило 3 тисячі…

05/04/2025 07:47
  • Новини

Свята та народні прикмети 5 квітня – чому сьогодні не можна виявляти жадібність

5 квітня — день, коли у світі згадують про кілька важливих міжнародних ініціатив. 5 квітня…

05/04/2025 06:34
  • Новини

Де пенсіонери отримують найвищі пенсії: про такі суми українці можуть лише мріяти

Пенсійні системи різних країн різняться. Природно, що й пенсійні виплати у них різні. Україна не…

05/04/2025 05:27
  • Новини

Погода в Україні на суботу, 5 квітня

Тепла погода чи холодна? Чого очікувати українцям у суботу? Синоптики зробили детальний прогноз.

04/04/2025 23:22
  • Новини

Магнітні бурі в суботу, 5 квітня

Чи буде магнітна буря в суботу. Експерти поділилися прогнозами. Що варто знати метеозалежним.

04/04/2025 22:50
  • Новини

З такими сусідами вони точно переживуть спеку: що посадити поруч з огірками

Хочете отримати хороший урожай огірків і щоб вони не гірчили? Обов'язково посадіть поруч з ними…

04/04/2025 22:15