«Я весь час платила за газ у «Київоблгаз збут». Коли всіх перевели у «Нафтогаз», нас не попередили. Тепер «Нафтогаз» пише, що маю борг понад три тисячі гривень. Можливості звіритися немає. Поїхала у «Київоблгаз збут». Діставатися незручно: треба їхати маршруткою і кілометр іти пішки. Там – черга, а літнім і сісти ніде.
Невже не можна було повідомити людей про зміну постачальника? І чому не можна автоматично переказати сплачені гроші у «Нафтогаз»? Як мені бути?
Олена Сизон, смт Пісківка, Київська обл.»
Подаємо заяву і чекаємо грошей
Справді, з травня-червня минулого року понад 10 мільйонів споживачів стали абонентами «Нафтогазу», не підозрюючи про це. У результаті оплата за кілька місяців пішла старим постачальникам, а «Нафтогаз» почав виставляти борги. Про це багато писали в газетах (і ми, зокрема), в інтернеті. Інформація також розміщувалася на сайтах постачальників газу. Але й зараз багато хто про це не знає і дивується, отримуючи рахунок із заборгованістю.
Сума вашого боргу «Нафтогазу» є досить великою і, звичайно, її треба повернути. Автоматично це зробити, на жаль, неможливо. Треба звернутися до попереднього постачальника і написати заяву про повернення коштів. Вона може бути складена у довільній формі, але з обов’язковим зазначенням номера особового рахунку.
До заяви слід додати:
- копію паспорта власника особового рахунку (перші дві сторінки та реєстрація);
- копію ідентифікаційного коду;
- довідку з банку з реквізитами карткового рахунку;
- копію квитанції про плату за природний газ у період, коли виникла переплата.
Усі копії документів мають бути засвідчені споживачем, а саме містити напис: «Згідно з оригіналом, дата і підпис».
Надіслати пакет документів постачальнику можна також поштою або на електронну адресу. Зокрема, компанія «Київоблгаз збут» просить надсилати документи:
- *за адресою: 04108, м. Київ, проспект Свободи, 2 Г, Літ. А;
- *на електронну пошту: [email protected].
Повернути переплату повинні протягом 14 – 30 календарних днів.
Налагоджуємо зв’язок з новим постачальником
«Нафтогаз» присвоює своєму клієнту новий особовий рахунок. Дізнатися його номер можна кількома способами:
- на сайті «Нафтогазу» gas.ua натиснути «Дізнатися номер рахунку» і ввести EIC-код;
- зареєструватися в особистому кабінеті на сайті my.gas.ua;
- написати звернення на електронну пошту: [email protected].
Можна просто зателефонувати до контакт-центру «Нафтогазу» за номерами (оплата за тарифами вашого оператора):
- Водафон: (066) 300-2-888;
- Київстар: (098) 300-2-888;
- Лайфсел: (093) 300-2-888.
На жаль, поки що компанія тільки планує відкривати центри обслуговування клієнтів у різних областях. Але у «Нафтогазу» є партнери. Це «Ощадбанк», банк «ПУМБ», «Нова Пошта».
Відвідавши відділення партнерів, споживачі можуть отримати такі послуги:
- *акт звірки взаєморозрахунків;
- *довідку про відсутність заборгованості;
- *рахунок для оплати спожитого газу (можна отримати і в «Укрпошті» – після 20 числа).
Партнер «Нафтогазу» у Пісківці Київської області – відділення №1 «Нової пошти», яке розташоване за адресою: вулиця Філіппова, 21-б.
***
Насамкінець нагадаємо, що «Нафтогаз» надає своїм клієнтам знижку 1% наступного місяця при оплаті до 15 числа поточного місяця.
Наша довідка
*EIC-код – це персональний газовий номер об’єкта газопостачання, що складається з 16 символів (латинських літер і цифр). Його можна знайти в особистому кабінеті, в рахунку за розподіл або постачання газу, дізнатися в контакт-центрі облгазу.