Статті

Як у заяві на «єДопомогу» виправити помилку?

«Я – інвалід III групи. Зробив дві операції і тепер потребую фінансової підтримки. Знаю, що деякі люди з інвалідністю вже отримали кошти від міжнародних організацій через «єДопомогу». Я звернувся до соціальної служби, і вони мене записали.

Вже минуло три місяці, але ніякого руху немає. Тому попросив працівників банку зареєструвати мене на сайті «єДопомога» через смартфон. Вони це зробили, але неправильно: зареєстрували мене як пенсіонера, а потрібно – як особу з інвалідністю.

Мою реєстрацію підтвердили, але виправити помилку неможливо, заяву повторно не приймають. Дуже прошу вас допомогти у вирішенні цієї проблеми.

Сергій Пундик, місто Гайсин, Вінницька обл.»

Виправити помилку у заяві на отримання виплат від міжнародних організацій в «єДопомога» можливо, навіть якщо реєстрацію вже підтвердили. Для цього обов’язково треба мати смартфон або комп’ютер і доступ до інтернету. Якщо це все є, вам або комусь із ваших рідних, хто вміє користуватися інтернетом, необхідно:

  • Зайти на сайт «єДопомога»edopomoga.gov.ua.

  • На головній сторінці вибрати «Виплати від міжнародних організацій» і натиснути кнопку «Перевірити статус заявки».

  • Заповнити два поля: вказати свій ідентифікаційний код, ввести номер телефону і натиснути кнопку «Перевірити статус».

  • Коли на екрані з’явиться інформація, на якій стадії обробки перебуває ваша заявка, натисніть «Відізвати і подати нову заявку».

Тепер вам потрібно знову подати заявку на отримання грошової допомоги, але вже з виправленими помилками. Тому будьте дуже уважними при заповнюванні анкети, перевіряйте свої дані декілька разів. І пам’ятайте, що рішення про надання допомоги і суму виплат ухвалюють самі міжнародні організації. Пріоритетними залишаються люди, які мають певні соціальні статуси: особа з інвалідністю, пенсіонер, малозабезпечені люди, переселенці та інші.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ

Якщо у вас немає можливості самостійно заповнити заявку і внести свої правки, зверніться по допомогу до найближчого відділення банку, його співробітники повинні вам допомогти. Обов’язково візьміть із собою такі документи: паспорт, ідентифікаційний код, номер свого мобільного телефону, IBAN – міжнародний банківський рахунок вашої картки, він необхідний для виплати допомоги, або поштовий індекс «Укрпошти» (якщо у вас немає банківської карти, виплати прийдуть у відділення пошти).

 

Метки: допомога реєстрація

Новое на сайте

  • Новини

Магнітні бурі на неділю, 6 липня – який вплив на здоров’я

Магнітні бурі впливають на здоров'я багатьох людей, і щоб добре підготуватися до складного періоду, потрібно…

05/07/2025 21:55
  • Новини

Обмін паспортів: кому потрібно терміново обновити документи

Деякі паспорти можуть втратити чинність – і ви залишитися без документа. Що саме стати причиною…

05/07/2025 21:03
  • Новини

Отримувачі соцвиплат мають пройти перевірку, інакше допомогу призупинять: хто потрапив до списків

Частина отримувачів соцдопомоги може опинитися без виплат – і причина в новій процедурі, яку запровадили…

05/07/2025 20:00
  • Новини

Повного страхового стажу не потрібно: хто може вийти на пенсію, пропрацювавши 10 років

Цей виняток у пенсійному законодавстві стосується не всіх, але якщо ви підпадаєте під категорію –…

05/07/2025 18:54
  • Дача

Культури для тіні, півтіні та сонця: що і де садити в саду та на городі, щоб добре росло

Здається, що в тіні росте лише трава? Насправді є десятки культур, які чудово почуваються без…

05/07/2025 16:37
  • Новини

Хрусткі рулетики з кабачків у паніровці: розлетяться за хвилину

Ці кабачкові рулетики зникнуть зі столу швидше, ніж ви встигните подати до них соус. Неймовірний…

05/07/2025 15:11