Даний законопроект № 7632 нещодавно був прийнятий парламентаріями і підготовляється до голосування, пише today.ua.
Згідно з документом, податок скасовується незалежно від того, чи нерухомість розміщена на територіях, де ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованій території.
Щоб узаконити цей пункт, потрібно у Податковому кодексі закріпити норму, яка дозволить не нараховувати та не сплачувати податок на нерухоме майно, яке відрізняється від земельної ділянки, починаючи з місяця, в якому об’єкт було зруйновано. Факт руйнування має бути підтверджено актом огляду об’єкта, складеного органом державної влади (наприклад, ДСНС України або її територіальним органом) або органом місцевого самоврядування.
Власникам нерухомості потрібно мати докази руйнувань майна, щоб не сплачувати податок.
На сьогоднішній день податок на нерухомість нараховується на підставі даних держреєстру. Дані в реєстрі оновлюються не відразу, тому власнику вже зруйнованого житла може надходити повідомлення про сплату, і те, що нерухомість може бути вже зруйнована, не врахується.
Новий законопроект має внести ясність у цей процес і зняти податки з українців, чиє житло під час війни було пошкоджено.
Як відомо, податком в Україні оподатковуються квартири від 60 кв. м або у будинках від 120 кв. м.
У 2027 році пенсійні виплати можуть зрости через підвищення прожиткового мінімуму та мінімальної зарплати. У…
Волоські горіхи часто розколюються разом із ядром, і замість красивих половинок виходять дрібні шматочки. Але…
Науковці дослідили мікроскопічні радіоактивні фрагменти із Чорнобильської зони відчуження і виявили, що ядерне паливо всередині…
Сирі дрова важко розпалити, вони сильно димлять і виділяють значно менше енергії, оскільки частина тепла…
Масивне ліжко вже не найкращий варіант для спальні. Люди дедалі частіше обирають низькі подіуми, матраци…
Цього року у зв’язку з постійними обстрілами графіки відключень запровадили раніше. Експерт розповів, чого чекати…