Ключові тези:
- Українці можуть перевірити наявність субсидії на порталі Пенсійного фонду України через особистий кабінет.
- Пільги призначаються кожен рік, але певні категорії громадян мають подавати щорічно нові заяви.
- Документи на субсидію можна подати через ПФУ, портал “Дія”, ЦНАП або поштою.
Подати документи на субсидію можна кількома способами. Як виглядає ця процедура, повідомив Telegram канал “Уряд online”.
Раніше ми розповідали, хто вважається членом сім’ї УБД і може отримати пільги.
Як перевірити наявність субсидії
Для перевірки субсидії:
- Зайдіть на портал електронних послуг ПФУ.
- Авторизуйтесь за допомогою КЕП, Дія.Підпису або ID.GOV.UA.
- У меню оберіть розділ “Мої повідомлення”.
- Перейдіть у вкладку “Індивідуальні повідомлення”.
Зробивши ці чотири кроки, ви дізнаєтеся, чи призначено субсидію і яка її сума.
Як призначають субсидії
Субсидії призначають раз на рік (з травня по квітень).
Їх розраховують окремо для неопалювального (1 травня – 30 вересня) та опалювального (1 жовтня – 30 квітня) сезонів.
Умови надання пільг у 2025 році не змінилися, але при зміні майнового стану чи складу домогосподарства необхідно повідомити ПФУ протягом 30 днів.
Хто має оновлювати заяви на субсидії кожен рік
Щороку подавати заяву та декларацію до ПФУ повинні:
- орендарі житла, які оплачують комунальні послуги;
- домогосподарства з ВПО;
- сім’ї, де проживає менше осіб, ніж зареєстровано;
- ті, хто претендує на субсидію для придбання скрапленого газу чи іншого пічного палива;
- домогосподарства з нульовою субсидією в опалювальний період.
Як подати документи на субсидії
Подати заяву на субсидію можна:
- особисто чи поштою в сервісних центрах ПФУ;
- через вебпортал чи мобільний додаток ПФУ (опція “Заява на житлову субсидію чи пільгу”);
- на порталі “Дія” (пошук “Заява на субсидію”);
- у ЦНАП або через уповноважених осіб місцевих рад.
Читайте також: