Вівторок, 19 Серпня, 2025
ГоловнаГрошіНова грошова допомога від держави: стартувала реєстрація на отримання 5000 гривень

Нова грошова допомога від держави: стартувала реєстрація на отримання 5000 гривень

Этот материал также доступен на русском языке
Частина українців можуть отримати грошову допомогу від держави. Яким критеріям потрібно відповідати та як зареєструватися.

Ключові тези:

  • В Україні запущено програму “Пакунок школяра”, яка передбачає грошову допомогу батькам першокласників у розмірі 5000 грн.

  • Кошти можна використати лише на шкільне приладдя, одяг та взуття у магазинах із відповідним видом діяльності.

  • Подати заяву можна особисто у сервісному центрі ПФУ або онлайн через застосунок “Дія”.

  • Заявки приймають до 15 листопада 2025 року, а витратити гроші потрібно протягом 180 днів після зарахування.

В Україні стартувала нова програма державної підтримки “Пакунок школяра”, у межах якої батьки першокласників можуть отримати грошову допомогу.

Про це повідомляє Пенсійний фонд України, який адмініструє послугу.

Раніше ми розповідали, як отримати 10 800 гривень.

Розмір грошової допомоги

Розмір грошової допомоги становить 5000 гривень на одну дитину. Їх можна використати тільки на придбання потрібного першокласнику:

  • шкільного приладдя;
  • одягу та взуття у магазинах та в підприємців, які мають відповідний код діяльності.

Хто саме може отримати виплати

Грошову допомогу надають батькам або іншим законним представникам дітей, які у 2025-2026 навчальному році підуть до першого класу на підконтрольній території України.

Діти, які тимчасово перебувають за межами України або на тимчасово окупованих територіях, зможуть отримати допомогу після повернення додому.

Як зареєструватися на отримання виплат

Заяву на отримання виплат можна подати:

  • особисто через сервісний центр Пенсійного фонду;
  • онлайн через застосунок “Дія”.

Для подачі заяви через “Дію” потрібно:

  1. Зайти у розділ “Сервіси” – “Допомога від держави” – “Пакунок школяра”.
  2. Обрати дитину, на яку оформлюєте заяву.
  3. Обрати або відкрити “Дія.Картку” для виплат.
  4. Перевірити дані та підписати заяву “Дія.Підписом”.

У заяві потрібно вказати реквізити поточного рахунку зі спеціальним режимом використання, відкритого в уповноваженому банку. Окрім цього, до неї потрібно додати такі документи:

  • паспорт (або іншим документ, що посвідчує особу);
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків – РНОКПП (за наявності);
  • документи, що підтверджують повноваження законного представника (за потреби).
  • інші документи (свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, рішення суду тощо) надаються в паперовій формі в разі неможливості отримання їх ПФУ шляхом електронної інформаційної взаємодії.

Кінцевий термін подання заяв – 15 листопада 2025 року. Гроші потрібно використати протягом 180 днів з моменту їх зарахування.

Вас також можуть зацікавити новини:

Нове на сайті