Ключові тези:
- Періодична повірка газового лічильника є обов’язковою, але має бути повністю безкоштовною.
- Частота повірки залежить від типу лічильника — від двох до восьми років.
- Контроль за проведенням повірки покладається на оператора газорозподільних мереж, а не на споживача.
- Усі витрати, включно з демонтажем і ремонтом лічильника, покриває оператор ГРМ — крім випадків втручання у прилад.
Періодична повірка газового лічильника є обов’язковою процедурою, яку має пройти кожен споживач. Втім, вона має бути абсолютно безоплатною.
Про це повідомляє “Газправда”.
Раніше ми розповідали, що в Україні мають підвищити тарифи на комуналку: коли це відбудеться.
Навіщо потрібна повірка газового лічильника
Здійснювати регулярну повірку лічильників потрібно, щоб переконатися, що прилад працює правильно й коректно нараховує об’єм спожитого блакитного палива.
Як часто потрібно здійснювати повірку лічильника
Регулярність здійснення повірки газового лічильника залежить від типу приладу. Це може бути:
- раз на два роки
- раз на вісім років.
Про час проведення повірки газового лічильника споживача має попередити оператор газорозподільних мереж. Також його дату можна дізнатися самостійно у паспорті приладу.
Варто пам’ятати, що побутові споживачі не несуть жодної відповідальності за несвоєчасне виконання періодичної повірки приладів обліку газу. Цей процес повинен контролювати саме оператор ГРМ.
Хто має платити за повірку газових лічильників
Як наголошують у “Газмережах”, оператор ГРМ зобов’язаний безоплатно провести як саму періодичну повірку, так і демонтаж, транспортування, монтаж, технічне обслуговування та пов’язаний з такою повіркою ремонт лічильника незалежно від того, хто є власником приладу обліку.
Виключення – встановлено факту стороннього втручання в роботу лічильника.
Читайте також: