Через неправильні дії жертви, зловмисники можуть отримати доступ до:
- тимчасових кодів входу,
- номерів карток користувача,
- конфіденційних відомостей.
Раніше ми писали, що потрібно зробити, щоб продовжити користуватися картками Приватбанку.
Як шахраї обманюють користувача під час входу в Приват24
Потенційній жертві телефонують за допомогою месенджера з невідомого номера з питанням, чи оновлював користувач мобільний додаток. Потім шахрай, який представляється співробітником банку, переконує користувача, що це потрібно зробити якомога швидше за допомогою фахівця.
Після цього телефонують з іншого акаунта з метою дезорієнтувати жертву. Шахраї повідомляють жертві, що їй потрібно пройти ідентифікацію за допомогою відеозв’язку, її просять увімкнути камеру і ввімкнути демонстрацію екрана, щоб “роботизована система для діагностики рахунку провела перевірку”.
Потім жертву просять зайти в банківський застосунок, вказавши, що екран бачить тільки “роботизована система”. У цей час шахраї бачать на екрані номер картки, суми та SMS-коди банку для входу в акаунт. Трапляється, що шахраї просять користувача переказати його кошти на “безпечний рахунок”.
Як захиститися від кібер-шахраїв
Щоб захиститися від дій аферистів, потрібно пам’ятати, що:
- представники банків ніколи не використовують месенджери для зв’язку з клієнтами;
- категорично не можна нікому демонструвати по відеозв’язку свій екран;
- роботизованої системи для діагностики рахунку не існує, це вигадка злочинців.
Право на захмарні пенсії: чому судді отримують 50 мінімальних виплат (відео)
Пенсіонери можуть отримати надбавку до пенсії за додатковий стаж: скільки доплачують та кому