Це стосується пенсійного посвідчення, його можна замовити через веб-портал, про це нагадало Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області.
Раніше ми розповідали про підвищення пенсій з 1 березня – кому і скільки додадуть.
Які документи потрібно надати для виготовлення пенсійного посвідчення
Насамперед, для виготовлення пенсійного посвідчення пенсіонер має подати заяву одним із способів:
- через особистий кабінет на веб-порталі ПФУ
- за допомогою мобільного додатка Пенсійний фонд у розділ – Комунікації з ПФУ – Заява на виготовлення пенсійного посвідчення;
- особисто в будь-який сервісний центр Пенсійного фонду України (незалежно від місця перебування на обліку як одержувача пенсії).
До електронної заяви потрібно прикріпити заздалегідь підготовлені скановані копії таких документів як:
- паспорт;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків;
- фотографії;
- підпис особи.
Також є певні вимоги до сканованих документів.
Розмір кожного файлу (сканованої копії документа) не повинен перевищувати 1 Мб; Формат файлу: JPG, JPEG, PDF. Документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно прикріплювати як один файл.
Вимоги до сканованої копії фотографії:
- розмір файлу — від 20 до 24 кБ;
- розмір фотографії — 25×30 мм;
- зміст фотографії — особа повинна становити 70-80%;
- фон фотографії — білий;
- фотографія повинна бути зроблена протягом останніх 6 місяців;
- на фото повинні бути відсутні сторонні предмети;
- фотографія повинна бути кольоровою.
Вимоги до сканованої копії підпису:
- розмір файлу — від 3 до 5 кБ;
- підпис повинен бути виконаний чорнилом чорного кольору.
Пенсійне посвідчення через веб-портал ПФУ – як замовити
Для замовлення пенсійного посвідчення через веб-портал Пенсійного фонду України потрібні такі дії:
- увійти до особистого кабінету на веб-порталі ПФУ за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису);
- у лівому бічному меню натиснути на розділ Про пенсійне забезпечення;
- обрати Заяву на виготовлення пенсійного посвідчення;
- уважно ознайомитися з пропонованою інструкцією, у вкладці Орган ПФУ вибрати управління ПФУ вашого регіону;
- заповнити необхідні поля анкети та завантажити скановані копії документів (РНОКПП; документ, що засвідчує особу; фото та зразок підпису пенсіонера);
- дати згоду на опрацювання персональних даних та сформувати заяву;
- перевірити внесені дані та відправити заяву до ПФУ.