Оператори збирають інформацію з гуманітарних проблем, аби розуміти ситуацію та оперативно реагувати на запити людей.
Тепер по телефону гарячої лінії 15 – 45 можна звертатися з таких питань:
- питання соціальних виплат;
- отримання пенсій;
- є потреба у ліках;
- є потреба у продуктах харчування та товарах першої необхідності;
- питання продажу товарів за підвищеними цінами;
- проблеми з водопостачанням, водовідведенням, опаленням;
- ушкодження залізниці, газопроводів, іншої комунальної інфраструктури;
- евакуація та повернення громадян, змушених виїхати за кордон через вторгнення РФ в Україну.
Дзвінки на території України через мережу фіксованого зв’язку «Укртелекому», телефонів мобільних операторів «Київстар», «Vodafone Україна», «Лайфсел» для абонентів – безкоштовні.