Що робити клієнту, якщо він зіткнувся з неправомірними діями з боку облгазів, у «Нафтогазі» відповіли на запит у коментарях у Facebook.
Так, до газопостачальної компанії за допомогою звернулася українка. Справа в тому, що у неї зняли лічильник на повірку і вже два місяці не віддають. Більше того, поки прилад зберігався у облгазі, було нібито заявлено про підозру на втручання.
“Зняли лічильник на повірку, два місяці ні слуху, ні духу. Телефоную до них, щоб дізнатися щось, спочатку не могли знайти мій лічильник, а потім у них з’явилася підозра на втручання. Я готова на будь-яку експертизу, бо впевнена, що я там нічого не робила. При знятті лічильника майстри не могли відкрутити його, можливо, що вони й пошкодили щось. Не знаю, чим це все має закінчитися”. – пише Людмила.
У Нафтогазі порадили уточнити питання повірки лічильника у місцевому облгазі. Якщо клієнт вважає дії оператора ГРМ неправомірними, то може надіслати скаргу регулятору НКРЕКП, який контролює роботу облгазів.
Нагадаємо, раніше ми розповідали – пять вопросов о поверке газовых счетчиков.