Четверг, 12 декабря, 2024
ГлавнаяКоммуналкаОплатили коммуналку не тому поставщику: можно ли вернуть деньги

Оплатили коммуналку не тому поставщику: можно ли вернуть деньги

Оплачивая коммунальные услуги, потребители, бывает, допускают ошибки, и в итоге деньги улетают «куда-то не туда».

Оплатили комуналку не тому постачальнику: чи можна повернути гроші?

До редакції звернулася Марина з Одеси. Наша читачка розповіла, що помилково сплатила за постачання газу в «Приват24» на інші реквізити. Вона зверталась до банку, а той, своєю чергою, — безпосередньо до підприємства-партнера про повернення коштів. Також вона заповнила бланк-заявку на повернення коштів на сайті підприємства, але коштів дотепер не отримала.

Які бувають випадки?

Відповідно до пункту 24 розділу ІІІ Правил постачання природного газу*, у разі переплати сплачена помилково сума зараховується в рахунок оплати на наступний період. Також на письмову вимогу споживача її можуть повернути на його поточний рахунок протягом п’яти робочих днів після отримання такої вимоги.

Тож, для того щоб повернути кошти, можна безпосередньо звернутися до Центру обслуговування клієнтів того підприємства, куди надійшли кошти. Треба буде особисто пред’явити документи:

  •  паспорт;
  •  ідентифікаційний номер;
  •  квитанцію про оплату.

Куди і як звертатися?

Можете додатково зробити ксерокопії цих документів. Якщо вам доведеться писати заяву про повернення коштів, треба буде надати копії документів.

  • Якщо потрібно гроші повернути безпосередньо вам – треба надати довідку з банку з реквізитами вашого карткового рахунку, яка має містити IBAN (міжнародний номер банківського рахунку), дізнатися його можна у вашому банківському відділенні.
  • Якщо вам потрібно перенести гроші на інший рахунок підприємства – треба написати заяву про перенесення коштів, вказавши, коли було гроші зараховано, на який рахунок, надати довідку, що це було невірно, і вказати новий рахунок.

Ви можете за телефоном у Центрі обслуговування клієнтів запитати, чи приймаються такі заяви на поштову адресу підприємства. Якщо так, тоді заяву про повернення або про переведення коштів на рахунок можна надіслати поштою і додати копії документів, які повинні бути належно завірені. На кожному документі має бути напис «Згідно з оригіналом», а також ПІБ, підпис і дата.

Вікторія Гусакова, позаштатний юрист

*Затверджено постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 2496 від 30.09.2015 (редакція від 29.03.2024)

Оплачуючи комунальні послуги, споживачі, буває, припускаються помилок, і в результаті гроші відлітають «кудись не туди».

Новое на сайте

купить ноутбук Одесса, цены в Украине