П’ятниця, 19 Квітня, 2024
ГоловнаНовиниПенсії держслужбовцям: які додаткові відомості слід подавати до Реєстру застрахованих осіб

Пенсії держслужбовцям: які додаткові відомості слід подавати до Реєстру застрахованих осіб

Этот материал также доступен на русском языке
До Реєстру застрахованих осіб потрібно подавати не лише інформацію про стаж державних службовців, а й інформацію про складання присяги, присвоєння, зміну та позбавлення рангу. Зробити це можна в електронній формі.

Про це повідомили у прес-службі ПФУ.

Держслужбовці зобов’язані вносити такі відомості до Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, оскільки передбачено ч. 3 ст. 36 та ч.11 ст. 39 Закону України від 10.12.2015 № 889-VIII “Про державну службу”.

Щоб подати відомості в електронній формі, потрібно зайти в особистий кабінет на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України за посиланням та створити відповідний запис , а потім підтвердити інформацію цифровим підписом.

На вимогу державного службовця запис про складання Присяги, присвоєння, зміну та позбавлення рангу державного службовця робиться у трудовій книжці.

Нагадаємо, раніше ми розповідали про індексацію пенсій держслужбовцям.

Нове на сайті

купити ноутбук Львів, ціни в Україні